בדרך ל-TRI כנרת: טיפים אחרונים לטריאתלטים לפני התחרות

בפרק האחרון בבלוג שלהם לקראת טריאתלון כנרת, אסתר ויאיר קליינמן עם כמה עצות חשובות למי שעתידים לעלות על המסלול ביום שישי הקרוב: מהתחזית, דרך המקומות המוצלים ועד לשטח ההחלפה. ובהצלחה לכולם!
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאיר קליינמן ואחד מספורטאי השלשה המיוחדת מתכוננים לתחרות | צילום: פרטי

3 ימים נותרו לטרי-כנרת ובביתנו ההתרגשות גדולה. יאיר מלווה את השלשה המיוחדת שאותה הוא מאמן בתקופה האחרונה: שלשה של אנשים מעוררי השראה, שלא מוותרים, ועם הצרכים המיוחדים שלהם הם התאמנו ברצינות ובהשקעה לקראת התחרות הראשונה בארץ בה ספורטאים של ספשייל אולימפקיס יתחרו בתחרות רשמית של אגוד הטריאתלון.

אסתר החליטה שהגיע הזמן לתחרות הסרת חלודה, ותתחרה לראשונה מאז הלידה במקצה האולימפי. נבו בן ה-17 מלווה ומוביל את השחיינים בקיאק, רוני בת ה14 תתחרה בסופר ספרינט, ועידו ואיתן יהיו חלק מתחנת ההזנה אותה יפעילו המתאמנים שלנו.

לטורים הקודמים בבלוג של אסתר ויאיר קליינמן:
הכירו את המשפחה הכי טריאתלטית בעמק
על ספורט, משפחה, ומה שביניהם
בין הדואטלון לילדים למחשבות על ייצוג נשי בענף
על השלשה ששום מגבלה לא תעצור אותה

בפרק הפעם, האחרון לקראת התחרות, החלטנו לתת כמה טיפים קטנים מאיתנו למתחרות ולמתחרים, כמי שגרים, מתאמנים ומאמנים באיזור כל השנה:

הכנרת מחכה | צילום: אסף גרינוולד

תחזית מזג האויר מתעתעת בין חום קיצוני למערכת חורפית, אבל ביום שישי צפוי להיות יום יפה. חשוב שתשימו לב לשעת הזינוק של המקצה שלכם, כיון שהמקצים המאוחרים יביאו את קטע הריצה שלכם לשעות חמות, וכדאי להכין את הגוף מבעוד מועד בשתייה, ובתוספת מלחים. אל תקלו ראש בעניין. מניסיוננו, בחופי הכנרת יש לחות גבוהה למי שלא רגיל. טמפרטורת המים מספיק קרה בשביל שימוש בחליפת שחיה, אך לא קר מידי. נקווה שהרוחות יהיו לטובתנו.

זכרו שביציאה מהמים יש ריצה בעליה לשטח ההחלפה. הרכיבה אמורה להיות נוחה על כביש רחב יחסית ושטוח. מתחרי האולימפי והחצי איש יתפנקו גם בעלייה אחרי קיבוץ עין גב. לא להתבאס – היא עוברת מהר. הריצה מתקיימת על הטיילת המקבילה לכביש, מה שיאפשר צל אקליפטוסים בחלק מהדרך.

TRI כנרת | צילום: צלמי שוונג

ההמלצה הכי חשובה שלנו לתחרות היא שלא תשכחו לחייך, וליהנות מהחוויה. גם בקרב המתאמנים שלנו, כמו כל המתחרים, יש נציגים מכל חלקי העם. ימנים ושמאלנים, דתיים וחילונים, מתחרים מנוסים, וחדשים בתחום. התחרות הזו, שמוקדשת לזכרו של אור אשכר, היא תזכורת לכולנו, שאין לנו ארץ אחרת, והתשובה שלנו לגל הטרור הוא להמשיך לחיות, להאמין שכולנו ביחד רוצים לחיות טוב בארץ הזאת.

כולם אוהבים את הכנרת, ומתרגשים לראותה מלאה. הכנרת על רקע החרמון שעדיין מעט מושלג, ובתקופה בה הכל פורח, יפה וירוק מדגישים את היופי של הארץ שלנו. בואו נחייך, נעודד את המתחרים ונרבה אהבה. זו הדרך שלנו לנצח. ובהצלחה לכולם!

TRI כנרת יועבר בשידור חי ביום שישי מ-5:40 בבוקר בערוץ הספורט וכאן באתר שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג