בגיל 72: מייסד הישראמן יוסי מלמן חוזר להתחרות באילת

יוסי מלמן עשה כמעט הכל בענפי הסיבולת, אולם אחד הדברים הגדולים שעשה הוא ייסוד תחרות הישראמן, שמנתה בסך הכל 26 משתתפים בשנתה הראשונה. השנה, הוא חוזר למסלול ויזנק לחצי המרחק ב-27 בינואר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יוסי מלמן | צילום: פרטי

אם יוסי מלמן עדיין לא עשה הכל בענפי ספורט הסיבולת, אז הוא קרוב לוודאי עשה את הרוב. מתחרויות ישראמן בישראל דרך תחרויות איש ברזל בחו"ל, ועד ריצות אולטרה מרתון מפרכות.

אבל אולי העשייה הגדולה ביותר של מלמן בענפי הסבולת, היא ייסוד תחרות הישראמן. במהדורה הראשונה של התחרות אותה יזם מלמן ב-1999, זינקו בסך הכל 26 משתתפים. עד 2010 מלמן עדיין אירגן, ניהל ובעיקר השתתף בכל תחרויות הישראמן.

במהדורה הראשונה של התחרות זינקו בסך הכל 26 משתתפים | צילום: פרטי

 

ב-24 השנים מאז ראשיתה, עשתה תחרות הישראמן כברת דרך. יוסי מלמן, האב המוליד של הישראמן הראשון, מגיע לסגור מעגל. בגיל 72, יכניס יוסי מלמן בבוקר ה-27 בינואר את אצבעותיו למימי הים האדום, על קו הזינוק לחצי הישראמן, בחוף הצפוני של אילת. כמו שעשו הראשונים אי אז.

אז אם מזדמן לכם להיות בסביבה, ברכו אותו לשלום, ובאותה הזדמנות, אתם מוזמנים גם להודות לו על החזון והיוזמה שקרמו עור וגידים לראשונה, אי אז לפני 24 שנה. בהצלחה יוסי! ולהתראות בישראמן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג