באירוע נוצץ: On השיקה את נעלי הריצה החדשות Cloudmonster2

רצים, מאמנים ולא מעט ידוענים הגיעו לחנות של ING יבואנית ON ברמת החיל כדי למדוד ולהתרשם. ישראל חן: "לקחו את כל נושא השיכוך ושמירת האנרגיה עוד צעד אחד קדימה", תומר טליאס: "ישר שמתי לב להבדל"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נעלי הריצה Cloudmonster2 החדשות | צילום: גיא דר

זו הייתה שעת בוקר של יום שישי ברמת החייל בתל אביב, אלא שלצד המשרדים המנומנמים והחנויות שאט אט נפתחות, הייתה אחת יוצאת דופן בערנותה. חנות הדגל של ING Sport, היבואן הרשמי On, לבשה חג והשיקה את נעלי הריצה החדשות של המותג – Cloudmonster2, שמשכו לא מעט עניין בקרב חובבי הריצה, טריאתלטים וגם כמה שמות נוצצים שבדרך כלל הייתם רואים במדורי ה"סלבז" ולא במדורי הספורט.

עם די ג'יי, קופי טראק ודוכני אוכל, חנות הדגל של המותג פשוט הזמינה את כל מי שרק רוצה, להגיע ולנסות את הנעליים החדשות, יחד עם קולקציית ביגוד חדשה תואמת. המנטליסט ליאור סושרד הופיע עם המשפחה כדי לנסות בעצמו, גם תומר טליאס הגיע ממותג On מכף רגל ועד ראש. גם כמה מאמני ריצה וטריאתלון באו לראות במו עיניהם ולחליף חוויות ורשמים.

"הזמנו את כל קבוצות הריצה", מספר ישראל חן, הבעלים של ING SPORT: "אווירה, מוזיקה, פארק הירקון, אימונים, אוכל טוב, וההיענות מדהימה, האנשים הגיעו משעות הבוקר המוקדמות, למזלנו המיקום שלנו הוא מעולה, ממש בכניסה לפארק".

על הדגם החדש: "בדגם החדש יש סופר שיכוך, העברת כוח, גם לתחרויות גם לאימונים. אני בעצמי מתאמן בימים אלה למרתון ראשון בחיים, ניסיתי כמעט את כל הנעליים של On. למעשה ההבדל בין ה-Monster1 ל-2, זה שהם לקחו את כל נושא השיכוך ושמירת האנרגיה, דרך העננים של On, הפטנט שלהם, עוד צעד אחד קדימה. ב-Monster2 העברת הכוח היא פשוט פנומנלית, הרגל מתגלגלת קדימה, פשוט רצים יותר מהר באותה תחושה של מאמץ".

ישראל חן וליאור סושרד בהשקה של On | צילום: גיא דר

תומר טליאס סיפר: "ישר שמתי לב להבדל, הנעל ממש נוחה, אני כל החיים רץ, הייתי רץ הרבה שנים אחרי זה עם חברות אחרות, זה עולם אחר. אני חושב שהכניסה שלהם היא במהירות מטורפת, וזה מוכיח את עצמו, כשיש כל כך הרבה אנשים שמרוצים מנעל ונכנסים לרוץ איתה, זה אומר המון. בתקופה כל כך קצרה, הם הצליחו להשתלט על נתח מאוד גדול בשוק, שיש בו תחרות מאוד גדולה, זה מטורף".

 


 

מיוחד לקוראי שוונג: רכשו את נעלי הריצה החדשות Cloudmonster 2 באתר ING יבואנית On, הכניסו את קוד הקופון FREEBOTTLE בדף התשלום וקבלו בקבוק שתייה מקצועי במתנה

בשיתוף ON



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג