ארה"ב, אוסטרליה וקנדה אישרו: נשתתף באליפות העולם לנוער בישראל

שלוש המדינות שנעדרו מהאליפות הקודמת בפרו הודיעו רשמית כי הן עתידות לשלוח נבחרות לתחרות שתיערך בספטמבר במכון וינגייט. האם סאמר מקינטוש, אחת מגדולות השחייניות בעולם כיום, תגיע לישראל?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הבריכה במכון וינגייט | צילום: Maxim Dupliy, איגוד השחייה

רק אתמול (שלישי) הודיעה התאחדות השחייה העולמית כי ישראל תארח את אליפות העולם לנוער בספטמבר הקרוב, וכבר שלוש נבחרות מהבכירות בעולם אישרו כי יקחו חלק בתחרות בנתניה, מה שמבטיח כבר כעת רמה גבוהה במיוחד של שחייניות ושחיינים באליפות היוקרתית, חדשות נהדרות עבור חובבי השחייה בישראל.

אחד מאתרי השחייה הנחשבים בעולם Swimswam פנה לדוברים של כמה מאיגודי השחייה של המדינות המובילות וקיבל באופן מיידי תשובה חיובית מהאיגוד האמריקאי, מהאיגוד האוסטרלי ומהאיגוד הקנדי. כל שלוש המדינות נעדרו מהאליפות הקודמת, שנערכה בקיץ האחרון בפרו, אולם כעת התחרות נכללת בתכנית התחרויות שלהן.

כזכור, אליפות העולם הקודמת הייתה אמורה להיערך ב-2021. בעקבות דחיית המשחקים האולימפיים (שנגרמה עקב התפרצות מגיפת הקורונה), הוחלט גם על דחיית האליפות ל-2022 ולערוך אותה בקאזאן, רוסיה. לאחר פלישת רוסיה לאוקראינה והשעייתה של רוסיה מכל פעילות בינלאומית, הועברה התחרות ללימה בפרו, וממנה מדינות רבות בחרו להיעדר, מה שנראה שלא יקרה הפעם בישראל.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Summer 🤍 (@summerrmcintosh)

ארה"ב היא המדינה המעוטרת ביותר במפעל זה, עם סך של 180 מדליות, מתוכן 70 מזהב. אוסטרליה היא המדורגת שלישית במאזן המדליות עם 72 מדליות, מהן 31 מזהב, וקנדה מדורגת שישית במאזן זה עם 63 מדליות, מהן שש מזהב. ישראל, אגב, מעולם לא זכתה במדליה באליפות העולם לנוער ותנסה לעמוד על הפודיום לראשונה בבריכה הביתית.

מי שנכללת בקבוצת הגיל הרלוונטית ועשויה לקחת חלק בתחרות היא אחת השחייניות הטובות בעולם כיום, סאמר מקינטוש הקנדית בת ה-16, אלופת העולם המכהנת ב-200 פרפר וב-400 מעורב אישי ושיאנית העולם לנוער בשישה משחים שונים בפרפר, חופשי ומעורב אישי. עם ההודעה של קנדה כי היא עתידה לקחת חלק בתחרות, לא מן הנמנע שגם היא תיכלל בנבחרת בשנתה האחרונה בגיל נוער

לעומת שלוש הנבחרות המוזכרות לעיל, נציג מאיגוד השחייה הבריטי השיב כי עדיין לא ידוע לו אם נבחרת בריטניה תשתתף בתחרות. הבריטים פרסמו בתחילת העונה מסמך קריטריונים לאליפות העולם לנוער, אולם במסמך זה ההתייחסות היא לתחרות שנערכת בחודש אוגוסט, ולא בספטמבר, ולכן אין עדיין תשובה חד משמעית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג