אסון: 21 רצים מתו במהלך אולטרה מרתון בסין

במהלך המרוץ החלו להתפתח תנאי מזג אוויר שאינם מתאימים לשטח וכללו רוחות חזקות, ברד, גשמים עזים וטמפרטורות נמוכות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


במהלך אולטרה למרחק 100 ק"מ שהתקיים במחוז גנסו שבצפון-מערב סין, נספו 21 רצים בשל שינויי מזג אוויר קיצוניים שהתרחשו באזור. אתמול (שבת) הוזנק מרוץ "הנהר הצהוב-יער אבן" (Yellow River Stone Forest 100k) ובמהלך המרוץ בשעות אחר הצהריים החלו להתפתח תנאי מזג אוויר קיצוניים שאינם מתאימים לשטח וכללו רוחות חזקות, ברד, גשמים עזים וטמפרטורות נמוכות.

על פי גורמים מקומיים שדיווחו ממקום ההתרחשות, התקיימו ניסיונות חילוץ וחיפוש בה השתתפו למעלה מ-700 אנשי צוות. הבוקר נודע כי במרוץ נספו 21 רצים מבין 172 משתתפי המרוץ והאירוע הזה הפך לטרגדיה הגדולה ביותר שאי פעם פגעה בענף האולטרה העולמי. גורמים מוסמכים מצוותי הרפואה שנכחו במקום דיווחו על כך שרצים רבים שנמצאו לאורך המסלול סבלו מהיפותרמיה. על פי אחד מהאתרים הסיניים הרץ הסיני הבכיר ג'ינג ליאנג, שזכה בכל שלוש המהדורות הקודמות של המרוץ הזה, היה בין אלו שמתו במרוץ. רשויות החוק הודיעו כי נפתחה חקירה בנושא.

"מדובר באירוע שפגע בביטחון הציבור", אמר על ידי ראש עיריית באיין במסיבת עיתונאים מיוחדת בזמן החילוץ, "כתוצאה משינויים פתאומיים של במזג האוויר באזור. מועצת המפלגה המחוזית והממשלה המחוזית של גאנסו מינתה צוות חקירה שיחקור את הגורמים לאירוע. בתור מארגני האולטרה מרתון אנו מרגישים אשמה עצומה. אנו מביעים את תנחומינו לקורבנות, למשפחות השכולות ולפצועים".

השאלה הנשאלת היא האם מארגני המרוץ בדקו את תנאי מזג האוויר הצפויים במהלך יום המרוץ ואם לאו. בשני המקרים, גם אם בדקו וגם אם לא, התוצאה הקשה מעידה כנראה על רשלנות שגרמה לאבדן בחיי אדם.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • ברק סנג'י טלקר הגיב:

    וואו.
    חובה על כל רץ ללמוד מהאירוע.
    אשמח אם יהיה סיקור לאחר החקירה.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג