"אני תמיד שואף ליותר": שחר שגיב סיים במקום ה-16 באליפות העולם בטריאתלון

הישג מצוין לטריאתלט שחר שגיב באליפות העולם בטריאתלון שהתקיימה בהמבורג שבגרמניה עם עומק מתחרים איכותי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר השבתה ארוכה של תחרויות טריאתלון בשל הקורונה, התקיימה היום (שבת) אליפות העולם בטריאתלון (WTS) בהמבורג שבגרמניה עם 65 טריאתלטים ועם עומק מתחרים איכותי בהם וינסנט לואיס, אלקס יאי ואליסטר בראונלי. שחר שגיב זינק לתחרות בשעה 17:00 לפי שעון ישראל למרחק ספרינט וסיים במקום ה-16 בזמן של 49:56 דק'. את השחייה למרחק 750 מ' סיים בזמן של 8:46 דק', את הרכיבה סיים לאחר 24:36 דק' ומשם ירד לריצה אותה סיים ב-15:04 דק'. את התחרות ניצח וינסנט לואיס הצרפתי בזמן של 49:13 דק', 2 שניות אחריו הגיע ואסקו וילקה ואת הפודיום סגר ליאו ברגרה שסיים 5 שניות לאחר המנצח.

"טוב לחזור לסבב העולמי", אור ברגר (מימין) שחר שגיב וליאור כהן | צילום: באדיבות ליאור כהן

"היתה לי תחרות טובה", אמר לנו שחר בשיחה מהמבורג, "טוב לחזור לסבב העולמי לראות שוב את כולם להתחרות שוב נגד הטריאתלטים הכי טובים בעולם במקום שאני אוהב להתחרות. שאפתי ליותר אני מודה אני תמיד שואף ליותר, תחרות ראשונה שלי מאז אוקטובר יש חלודה אבל הרצון לחזור להתחרות גובר עליה. במהלך תקופת הקורונה לא הורדנו רגל מהגז והמשכנו להתאמן חזק – אני רוצה להמשיך להשתפר ולהתאמן".

אחיו של שחר, רן שגיב, התחרה גם כן היום על המסלול אך לא סיים (DNF) ופרש לאחר שתי הקפות ברכיבה. בראיון שקיימנו עם רן הוא סיפר כי היתה לו שחייה סבירה, אבל מרגע שעלה על האופניים הגוף נכבה לחלוטין. "לצערי, עברתי תקופה לא פשוטה, בה נאלצתי להתמודד עם בעיות רפואיות שונות. הראש והגוף לא היו מוכנים לאליפות עולם ולכן ההישג שלי היה לעמוד על קו הזינוק ולהתחרות שוב. מכאן אמשיך להתכונן לעונה הבאה". כבר ביום ראשון הבא יתחרו שחר שגיב ורן שגיב בצ'כיה במסגרת תחרות גביע העולם, אליה הם ייצאו כבר במהלך השבוע הקרוב.

צ פ ו | אליפות העולם בטריאתלון



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • צדוק הגיב:

    שחר שגיב
    כל הכבוד שחר
    הספורטאי היחידי בטריאתלון שמגיל הנוער מגיע להישגים בינלאומיים עשה מהלך נכון שעבר להתאמן בריצה אצל מאמן טוב, אצל אביו. שמסתכלים על התמונה של מי שהעלה חבל שכך נראה מאמן בנבחרת ישראל שאינו מכבד אותנו ואת הספורטאי ואת המדים שלובש. להצטלם עם תפוח עץ ביד שאתה יודע שמצלמים אותך אומר עליך הכל.
    עקב אכילס של שחר זו הריצה ומתברר שזו הבעיה של כל הישראלים במיוחד בבנות.
    חבל שהאיגוד לא מפרסם את תוצאות הטריאתלטים שאנו ממנים אותם , כמליון ₪ בשנה ועוד חצי מליון ₪ עבור משכורות למאמנים מתוך דוח 2019, למרות שהן לא טובות מן הראוי לפרסם בשוטף את כל תוצאות חברי נבחרת ישראל. שקיפות רבותי.
    דואגים לפרסם שהיו"ר נבחר לקדנציה נוספת באיגוד האירופאי בוועדת ביקורת , אבל לא מפרסמים שהאיגוד בחובות ולוקח הלוואות מהוועד האולימפי 400,000 ₪ הוצאות הנהלה !!! ובשורה התחתונה האיגוד בסוף 2019 היה עם הפסד של כמעט 600,000 ₪
    חברי ההנהלה כולם דואגים אך ורק לעצמם ולאנשים מטעמם. הם היו צריכים לצאת כולם לחל"ת מבלי שוב. בושה של הנהלה !

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג