"אני מאד מאוכזב. באתי לכאן לערב הסעודית עם הרבה מאד ציפיות"

במלים אלו תיאר הטריאתלט שחר שגיב את התחרות שלו בערב הסעודית שם סיים במקום התשיעי הכללי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: אתר התחרות

הטריאתלט האולימפי שחר שגיב (28), סיים במקום השני בדירוג הסופי הכללי של תחרות הרוכב המהיר, במסגרת התחרות החמישית והאחרונה בסבב תחרות הסופרליג שהתקיימה שבערב הסעודית. שגיב חווה דרמה מקצועית יוצאת דופן כאשר בסבב הראשון, בסיום מקצה השחייה יצא לרכיבה על אופניים, עם תכנית תחרות – להיצמד ליריביו העיקריים היידן ווילד מניו זילנד (הוכתר בסיום התחרות היום לאלוף הסבב )  ולאשקו וילאצ'ה מפורטוגל (סיים במקום הרביעי בסבב).

בסיום התחרות אמר שחר שגיב: "אני מאד מאוכזב. באתי לכאן לערב הסעודית עם הרבה מאד ציפיות. הנפילה מהאופניים בסיבוב הראשון, כשהובלתי את המקצה מנעה ממני את התואר היוקרתי הרוכב המהיר ביותר בסבב".

לקראת סיום הרכיבה, בקו הירידה מהאופניים, בכניסה לשטח ההחלפה, החליק שחר שגיב, נכנס במעקה ההפרדה והוא התגלגל קדימה. שגיב לא ויתר, הצליח לקחת את האופניים ורץ לשטח ההחלפה. תקלה זו, מנעה ממנו להשיג את הזמן המהיר בסיבוב הראשון שהוא הסיבוב המשמעותי בתחרות. בהמשך, התקשה שגיב להדביק את הפער מהדבוקה המובילה ופערי המרחק והזמנים מהמובילים גדלו.

צילום יח"צ: שחר שגיב (מימין), לאוניד בוגוסלבסקי הבעלים של הליגה והמאמן ליאור כהן

בסיבוב השלישי והאחרון של התחרות, מהיציאה מהמים, הוא לא הספיק לעלות לאופניים בתוך 90 שניות כפי שחוקת התחרות דורשת והוא הורד מהמסלול.

שחר שגיב סיים בסופו של דבר את התחרות האישית במקום התשיעי בדרוג הכללי וקבוצתו ה-CHEETAHS סיימה במקום השלישי בדירוג הכללי בתחרות הקבוצתית.

מערב הסעודית ממשיך שחר שגיב לתחרות בברמודה, התחרות השמינית במסגרת סבב אליפות העולם לשנת 2022 המהווה תחרות קריטריון בדרך למשחקים האולימפיים בפריז. התחרות האחרונה השנה תהיה בגראנד פיינל באבו דאבי בסוף נובמבר.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג