אנטונינה רזניקוב ואמיל שחקלדיאן בין המנצחים במרוץ הלילה של אילת

אלופת הישראמן כיכבה גם בריצה ל-10 ק"מ בעיר מגוריה, כשניצחה מבין הנשים עם 38:49 דקות, יארגו פאנן ניצח אצל הגברים. שחקלדיאן חצה ראשון את קו הסיום במקצה ל-5 ק"מ. כ-4,000 רצות ורצים השתתפו במקצים השונים, התחרותיים והעממיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אנטונינה רזניקוב מנצחת באילת | צילום: יח"צ מרוץ הלילה

אחרי שנתיים של הפסקה בשל הקורונה, מרוץ הלילה של אילת נערך הערב (חמישי) ברחובות העיר הדרומית, בהשתתפות כ-4,000 רצות ורצים. לא מעט שמות מוכרים, במיוחד בעולם הטריאתלון, לקחו חלק ואף זכו במדליות במקצים השונים.

המרוץ כלל מקצים תחרותיים ל-10 ול-5 ק"מ, וכן שני מקצים עממיים למשפחות ל-2.2 ק"מ ול-800 מטר, כאשר המסלולים עברו ברחבי העיר לאורך הרחובות המרכזיים, בהם: חטיבת הנגב, שדרות התמרים, אילות וששת הימים. מזג האוויר האיר פנים לרצים, כאשר בזמן הזינוקים התחרותיים ב-19:45 הטמפרטורה הייתה כ-19 מעלות.

ההזנקה באילת | צילום: יח"צ מרוץ הלילה

במקצה הארוך ל-10 ק"מ ניצחה מבין הנשים הטריאתלטית אלופת הישראמן האילתית אנטונינה רזניקוב, עם זמן של 38:49 דקות, לימור בוקרה סיימה במקום השני עם 47:14 דקות, אולגה נוסקוב שלישית עם 49:47. אצל הגברים ניצח יארגו פאנן הצעיר עם 36:14 דקות, ערן כץ סיים במקום השני עם 38:01 דקות ומוטאו קולינס מלמבה במקום השלישי עם 41:34 דקות.

במקצה ל-5 ק"מ מי שניצח הוא הטריאתלט אמיל שחקלדיאן (מקום רביעי במקצה העלית בחצי איש הברזל בישראמן האחרון), שעבר את המרחק בזמן של 17:43 דקות. שלוש שניות אחריו הגיע ליאור שליל ובמקום השלישי תמיר בן טובים עם 18:05 דקות. במקצה המקביל לנשים ניצחה אורלי בן נתן עם זמן של 24:12 דקות.

בנוסף לרצים המקצועיים הגיעו להשתתף באירוע גם לא מעט תלמידות ותלמידים, עובדי חברות וארגונים, קבוצות ספורט, קבוצת נגישות ישראל, קבוצת שלובות, קבוצת הכדורגל בני אילת וקבוצת הפועל אילת בכדורסל. גם חבר הכנסת סימון דוידסון השתתף במרוץ, וכמוהו גם סגן השר לשעבר ומי שהיה ראש העירייה מאיר יצחק הלוי.

לכל התוצאות ממרוץ הלילה של אילת לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג