אנטונינה רזניקוב בהכנות לקראת אליפות העולם באולטרמן

אשת הברזל אנטונינה רזניקוב שמחזיקה בשיא העולמי לאולטרמן, החלה בהכנותיה לאליפות העולם בשנה הבאה בהוואי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אנטונינה רזניקוב, שמחזיקה בשיא העולמי לאולטרמן, החלה בהכנותיה לאליפות העולם בשנה הבאה בהוואי. ביום שבת השתתפה רזניקוב באליפות ישראל לאופני כביש שהתקיימה בבית גוברין שם הגיעה במקום החמישי ותמשיך בתחרויות איירונמן באסטוניה ובגרמניה.

מספר ימים לפני שיצאה לאליפות ישראל עברה רזניקוב סדרה של בדיקות במכון סילבן אדמס לספורט באוניברסיטת ת"א. בין היתר נערכו לה במכון בדיקה אנטרופומטרית – הרכב גוף – SECA, איתור ספים נשימתיים וצריכת חמצן מרבית בריצה – VO2MAX ואנליזה ביומכנית בריצה שבמסגרתה נבדקו דפוסי התנועה שלה בקצבים מוגדרים מראש – לפני ואחרי המאמץ על מנת לראות האם ואיך משפיעה העייפות על דפוסי הריצה.

מאמנה האישי, אבי חיים, אמר בתום מסכת הבדיקות במכון סילבן אדמס לספורט כי הוא מאמין ברזניקוב שתצלח את 100 ק"מ האליפות בשבת הקרובה בצורה מרשימה ותרשום תוצאות חיוביות בדרך לכיבוש היעד – אליפות העולם בשנה הבאה. כדי לייצג את מדינת ישראל ולנצח באליפות העולם באולטרמן, רזניקוב מחפשת חסות שתלווה אותה לניצחון.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג