אלפי רוכבים חנכו בטבריה את הגולדן רינג

סוף השבוע בטבריה הסתיים עם אירוע האופניים הגדול הגולדן רינג, אלפי רוכבים השתתפו במסע, ביניהם הגולש שחר צוברי, דרור פקץ’ והאלוף במילואים סמיה. ראש העירייה כבר קבע פגישת עבודה לתכנון האירוע של השנה הבאה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


סוף השבוע בטבריה הסתיים עם אירוע האופניים הגדול הגולדן רינג, אלפי רוכבים השתתפו במסע, ביניהם הגולש שחר צוברי, דרור פקץ' והאלוף במילואים סמיה. ראש העירייה כבר קבע פגישת עבודה לתכנון האירוע של השנה הבאה

מאת:מערכת שוונג


שבוע הספורט של טבריה הגיע לשיאו עם מסע האופניים הגולדן רינג. אחרי המרתון ותחרות החתירה בכנרת, אלפי רוכבי אופניים הציפו את העיר עוד לפני אור ראשון לאירוע שנערך לראשונה בישראל ומה שעשוי להפוך לאירוע קבוע שיוכר על ידי איגוד האופניים הבינלאומי כאחת מאירועי הסבב העולמי של ה'גולדן בייק'. כיום, הסבב עובר בין שבע מדינות שונות ברחבי העולם.

הרוכבים הוזנקו משתי נקודות מוצא, האחת ביער ברקו והשנייה במתחם 'ביג' שנמצא בכניסה המזרחית לעיר, שם הוזנקו הרוכבים למסלול השטח בן 35 הקילומטרים. מסלולי הכביש של מסע האופניים היו למרחק של 60 ו-90 ק"מ וכן גם מסלול עממי של 20 ק"מ לכל המשפחה.

בין הרוכבים שעשו את המסלול הארוך של ה-90 ק"מ, היה גם מדליסט הארד מאולימפיאדת בייג'ינג, שחר צוברי, שהחליט לשבץ את שבוע הספורט בטבריה בתוך אימוני הכושר שלו לעונה החדשה. צוברי: "הייתה אחלה חוויה, פעם ראשונה שאני משתתף באירוע אופניים נטו ועוד מחוץ לאילת. העלייה הראשונה הייתה מאתגרת, המסלול היה מעניין והנוף היה מדהים. כיף לרכב בטבריה ובכלל בארץ".

מי שאירח את צוברי באירוע היה הרוכב הבינלאומי דרור פקץ', שינסה בשנים הקרובות להשיג את המינימום למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. "היה לי ממש כיף גדול. המסלול מאתגר, זה עוד חלק מההכנות לעונה, ועבדתי על כמה דברים. רכבתי עם רוכבים מגרמניה וספרד שהדבקתי לדבוקה שלי. נהניתי מהייחודיות של השילוב בין רוכבי הכביש לרוכבי השטח ומזה שבכל גיל הגיעו לכאן התאימו עצמם כל אחד לקצב והפאן שלו".

בין המדוושים מצאנו גם את האלוף במילואים יום-טוב סמיה, שהגיע עם שני ילדיו, שדרנית הטלוויזיה מירב מילר שרכבה עם בעלה ואביה וגם את קרנית גולדווסר, אלמנתו של החייל אהוד גולדווסר.

ראש עיריית טבריה, זוהר עובד וסגניתו אסנת כהן היו מרוצים מאוד מכמות המשתתפים באירוע וכבר סיכמו עם מפיקי האירוע עודד שוהם ומעוז בר און לקיים פגישת עבודה ראשונה כדי להסיק מסקנות ולהתחיל לתכנן את הגולדן רינג הבא, במטרה להפוך אותו למסורת בלי כל קשר אם נוכר על ידי האיגוד הבינלאומי כאתר השמיני של הגולדן בייק.

תמונות: רונן טופלברג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג