אלפי משתתפים במרוץ "רצים בטוב" – מרוץ נגד הבריונות של קבוצת RGE

אלפי תלמידים, מורים, הורים, רצים ורצות לקחו חלק במרוץ עם המסר החשוב, שהתקיים בגן לאומי ירקון - מתחם תל אפק. עמרי לב ארי ומירב בטיטו ניצחו במקצה ל-8 ק"מ. כל התוצאות בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רצים בטוב | צילום: צלמי שוונג

אלפי תלמידות/ים, מורות/ים, הורים, רצים ורצות לקחו חלק היום (שישי) במרוץ "רצים בטוב" – מרוץ נגד הבריונות של קבוצת RGE (ערוץ הילדים, ערוץ הספורט, ערוץ הכנסת, שוונג) שהתקיים בגן לאומי ירקון – מתחם תל אפק.

המרוץ כלל מסלולי ריצה שונים 8 ק"מ, 4 ק"מ ומסלול 2 ק"מ להליכה או ריצה למשפחות ומסלול לתלמידי בתי הספר באורך 1.2 ק"מ. גופים וארגונים רבים נרתמו למסר החשוב והגיעו לרוץ ביחד, ביניהם עמותת ים של חברים, עמותת מצמיחים, מועצת התלמידים הארצית ו-ועד ההורים הארצי. כמו כן, עיריות רבות, בהן עיריית פתח תקווה ועיריית תל אביב, נרתמו לאירוע ותמכו בילדים שבחרו להגיע לרוץ למטרה החשובה.

גם שר החינוך יואב קיש הגיע למרוץ, חתם על האמנה נגד הבריונות והצטרף אל אלפי ההורים, המורים, התלמידים, הספורטאים והאמנים שקראו לעצור את הבריונות ולהשאיר אותה מאחור. השר אף היה זה שהזניק את המרוץ במסלול הקצר, של תלמידי בתי הספר. ירון שגב מנכ"ל משותף של RGE הזניק את המקצים הארוכים התחרותיים.

הריצה נערכה בתוואי שטח ומי שניצח במקצה ל-8 ק"מ היה עומרי לב ארי עם 31:29 דקות. אביב רודיטי הגיע במקום השני עם 32:13 דקות ומיכאל וסרמן שלישי עם 35:56 דקות. אצל הנשים ניצחה ליאת בטיטו עם 38:11 דקות, לפני דפנה טרוסיל עם 39:34 דקות וגיתית ביכלר עם 39:35 דקות. במקצה ל-4 ק"מ ניצח אלישי צור עם 16:31 דקות, לפני ליאור שני עם 16:38 דקות ואיתמר הלוי בן ה-11 עם 16:52 דקות, אצל הנשים ניצחה רווית לוי עם 23:21 דקות, לפני קרן פוקס עם 23:40 דקות וליאן ברוט עם 24:11 דקות.

לכל התוצאות מהמרוץ לחצו כאן

רצים בטוב | צילום: צלמי שוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג