אליפות arena ישראל בשחייה תשודר בשוונג

השנה צופים בשיאים הישראלים כאן בשוונג, החל מיום רביעי ה-27 בדצמבר בשעה 17:30. השחיינים הישראלים הבכירים חזרו מאליפות אירופה והשחיינים הצעירים יותר רעבים. יהיה חם בוינגייט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה בבריכות קצרות כבר מאחורינו, אבל אירוע השיא של החורף בשחייה הישראלית כאן בארץ יהיה אליפות arena ישראל בשחייה בבריכות קצרות, שתצא לדרך ביום רביעי ה-27 בדצמבר ותימשך ארבעה ימים עד ליום שבת ה-30 בדצמבר.

שלושה מארבעת ימי התחרות יועברו בשידור ישיר היישר מהבריכה בוינגייט כאן בשוונג, גם באתר וגם בעמוד הפייסבוק. השידור הראשון ילווה את היום הראשון של האליפות ביום רביעי, ולאחר מכן נשדר את הימים השלישי והרביעי של האליפות בשישי ובשבת. יומה השני של האליפות ישודר ביום חמישי בערוץ הספורט.

השידורים יהיו של משחי הגמר, כאשר הצגת הגמרים בכל יום תתחיל בשעה 17:30 ותימשך עד לאזור השעה 19:00. בשידורים הישירים בשוונג תוכלו לצפות בכל המתרחש בבריכה וגם בראיונות מהשטח ובסיכום היום. חוץ מזה, בכל בוקר נעלה לעמוד הפייסבוק תקצירים של משחי הגמר הבולטים. יהיה מעניין וכן, צפויים להישבר גם שיאים ישראלים בהשתתפות כמה מהשחיינים הבכירים ובראשם יעקב טומרקין.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג