אליפות ישראל בשחייה אמנותית יוצאת לדרך

הטובות והטובים ביותר בארץ יזנקו למים במכון וינגייט ליומיים של תחרויות, שיכללו את התרגילים הטכניים השונים, כמו גם תרגילי חובה, ותרגיל קומבו. הדואט של נבחרת ישראל ישיק את התרגיל החדש בהתאם לשינויים בחוקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל בשחייה אמנותית. מי יזכו בתואר? | צילום: גיא יחיאלי, איגוד השחייה

מחר (חמישי) תיפתח אליפות ישראל בשחייה אמנותית ותתקיים במשך יומיים (26 ו-27 בינואר) בבריכה הלאומית במכון וינגייט. בתחרות ישתתפו מעל 150 ספורטאיות וספורטאים מ-12 אגודות. בענף ישנן שתי אליפויות בשנה, כאשר בחורף נערכים התרגילים הטכניים ובקיץ התרגילים החופשיים.

השחייניות והשחיינים יתחרו בתרגילי סולו, דואט וקבוצתי טכני, תרגילי קומבו חופשי ותרגילי חובה לגיל הצעיר יותר. בנוסף, יוכלו הצופים לצפות בתרגיל החדש של הדואט של נבחרת ישראל, אותו ירכיבו אריאל נשיא ושלי בובריצקי. השתיים יציגו תכנית טכנית חדשה, שנבנתה על ידי מאמנת העל אנה טרס והמאמנת סבטלנה בלכר, ומתאימה לשינויי החוקה האחרונים בענף. הטקס המרכזי יתקיים ביום שישי ב-12:20, הכניסה חופשית.

ישראל תהיה המדינה השנייה בעולם, אחרי ספרד, שתיישם בתחרות גדולה את שיטת השיפוט שנכנסה לתוקף בתחילת השנה. על פי השיטה, יגישו המאמנות מראש את דרגת הקושי של כל תרגיל, בשונה ממה שהיה נהוג עד עתה. בצוות השיפוט יהיו שלושה משגיחים טכניים שיבדקו שמה שהוצהר אכן בוצע בפועל, ועוד שלושה משגיחים טכניים שיבדקו את התיאום בין הספורטאיות.

מיקי חליקה, יו"ר איגוד השחייה, מסר לקראת התחרות: "אני שמח ונרגש לבשר כי באליפות זו מספר שיא של משתתפות ומשתתפים, ענף השחייה האומנותית צומח וימשיך לייצר הישגים ברמה הבינלאומית".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג