אליפות ישראל בריצת לילה לזוגות תתקיים במסגרת מרוץ חדרה

חודש ייחנך מרוץ לילה חדש, הפעם בחדרה, אשר יכלול מסלולים מגוונים ומעניינים. בנוסף, יהיו בו פרסים אטרקטיביים לזוכים בקטגוריית ריצת הזוגות במסגרת ההכנה לצבא
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עונת המרוצים כבר בפתח, ואחד האירועים החדשים שמצפים לכם עוד לפני שתסתיים השנה שעברית הוא מרוץ הלילה של חדרה שיתקיים ב-19 בספטמבר. האירוע הזה יתקיים בפעם הראשונה בפארק נחל חדרה ויכלול מקצים ל-8 ו-4 קילומטרים.

בנוסף, במסגרת המקצה הארוך ל-8 קילומטרים תתקיים אליפות ישראל בריצת לילה לזוגות הייעודית לקבוצות הכנה לצבא. המסלול המורכב יכלול חול ים, כורכר, אספלט, דיונות, עליות וירידות. במקצה זה יחולקו פרסים בקטגוריית הגיל עד 19 בלבד, לבנים ולבנות.

לזוכים במקומות הראשון והשני יוענקו שעוני ריצה מתנת סונטו 5, השעון הרשמי של התחרות, ובסך הכל יוענקו 8 שעונים. פרסים נוספים שיחולקו הם תלושי הנחה לרכישת שעונים של סונטו, כאשר המאמנים שיביאו את מספר המתאמנים הגבוה ביותר יהנו גם הם מתלושי הנחה בגובה של 900 שקלים ומארגזי משקה של "שוופס אנרג'י".

מרוץ הלילה של חדרה יתקיים כאמור ביום חמישי ה-19 בספטמבר, כשמקום הכינוס יהיה בפארק נחל חדרה והזינוקים למקצים השונים יהיו בין השעות 19:30 ל-20:30.

להרשמה למרוץ הלילה של חדרה >>>



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג