אליפות ישראל במרוצי שדה מרץ 2003

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



ביום חמישי עד שעת לילה מאוחרת חגגו בכירי הרצים עם חברם, וודג' זבדיה אשר התחתן עם בח"ל רחל בחתונה מרובת משתתפים.
למחרת בצהרי יום שבו הרצים ונפגשו על הדשא הרטוב בפארק הירקון להתחרות באליפות ישראל במרוצי שדה. וודג' אגב, לא הופיע.

המרוץ המאורגן ע"י איגוד האתלטיקה, שונה במהות ממרוצי הכביש והשדה להם אנו רגילים ואשר מתקיימים תחת מטרית העיריות או המועצות המקומיות:
ארוע מרובה מקצים שלל מקצים לשלל מרחקים מציעה האליפות החל מגלאי 15 ועד מקצים פתוחים לגברים ונשים בנפרד.


הוכרע על קו הגמר-גברים

בדיקות קפדניות כפוף למנהל הספורט נוקט האיגוד כללים נוקשים בטרם מאשר את רישום המשתתפים. במהלך השבוע שקדם לתחרות הסתבר כי לא כל מכון רפואי המבצע בדיקות ארגומטריות, מקובל על האיגוד הפועל ע"פ רשימה סגורה. כך קרה שמספר לא מבוטל של משתתפים לא הורשה להשתתף בתחרות. חיילי צה"ל, חברי איגוד הטריאתלון, חברי איגוד האופניים, כולם כשירים ובעלי אישור, נותרו מחוץ לגדר מביטים בעיניים כלות בחבריהם רצים בשבילי התחרות.
מסלול סיבובי להבדיל ממרוצי הכביש, אליפות ישראל נערכת במסלול מגודר כאשר המתחרים רצים במסלול התחרות ומקיפים אותו מספר פעמים. מקצה הבוגרים במסלול הארוך הראה את הפערים הגדולים בין הרצים כאשר חבורת החוד עקפה חלק מהרצים ביותר מסיבוב אחד, 2 ק"מ אורכו.

החל מהשעה 10:30 הוזנקו גלים גלים גברים ונשים לסרוגין.
במקצה הבוגרים למרחק 10450 התנהל קרב צמוד שהוכרע בקו הסיום בין היילה סטאין לאסף בימרו בניצחונו של סטאין בתוצאה 33:19 דק' שלישי סיים אברהם מלקוט.

דרמה מותחת עוד יותר התרחשה במקצה הנשים בין המועמדת לנצחון, סבטלנה בחמנד הנמצאת לאחרונה בכושר מצוין ואתי איינר אשר סבלה לאחרונה ממחלה ונחלשה. איינר שהחליטה על השתתפותה הבוקר ניהלה קרב כתף אל כתף עם בחמנד מלווה בדחיפות ואשר הסתיים בנצחונה של איינר על קו הסיום בתוצאה של 23:21 דק' שלישית סיימה אירנה אגפוב.


הוכרע על קו הגמר-נשים

עדות אילמת למאמץ האדיר של הרצים עלתה מפיסת הדשא על קו הסיום שספגה את תכולת קיבתם של מספר רצים (בכל הקטגוריות)…
בעקבות הגשמים שירדו במהלך השבוע בשטח התחרות, שינו מעט את מסלול התחרות, עקפו שלוליות והקיפו משטחי בוץ (לפחות לא ויתרו על העליות) וחבל. תראו איך מתקיימת בחו"ל מרוץ Cross Country אמיתי, איך מגיעים הרצים ותבינו מה הכיוון.
יש לאן לשאוף: ככה נראות עשרות הרצות שהשתתפו באליפות העולם במרוצי שדה שהתקיימה בבלגיה, 2001. מובילה, פאולה רדקליף האגדית.


מרוץ שדה אמיתי

במהלך השבוע הקרוב יקבלו באיגוד האתלטיקה החלטה האם להרכיב משלחת לאליפות העולם במרוצי שדה שתערך השנה ב-29-30 במרץ בלוזן שוויץ. ההחלטה תתקבל בהסתמך על תוצאות הרצים ו…איך לא תקציבי האיגוד.

סיכום – כ-500 משתתפים, בכל הגילאים נהנו מיום שמש, רוח מנשבת ואווירה נהדרת, בארוע מרובה מקצים. רק תבחרו.
אין סיבה שארוע כזה לא ירכז 1000 משתתפים בשנה הבאה.

קישורים קשורים
תמונות
תוצאות



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג