אליפות ישראל באופני מסלול יוצאת לדרך בוולודרום בת"א

מיטב הרוכבות והרוכבים הישראלים יתחרו על תארי אליפות ישראל בימים רביעי עד שישי, כולל מיכאל יעקבלב, רותם טנא ואורי בש. בשבת: אליפות תל אביב הפתוחה הבינלאומית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ולודרום תל אביב | צילום: אור דיין

אליפות ישראל הרביעית באופני מסלול תצא מחר (רביעי) בוולודרום הלאומי ע"ש סילבן אדמס בתל אביב. האליפות תימשך שלושה ימים, מרביעי ועד שישי, כאשר בשבת, כהמשך ישיר לאליפות, תיערך אליפות תל אביב הפתוחה הבינלאומית, בהשתתפות רוכבים מכל העולם. הכניסה לשתי התחרויות, חופשית.

כל יום תחרויות יתחלק לשניים – כאשר בבוקר ייערכו מקצי המוקדמות, וכן הגמרים לקבוצות הגיל, ואילו בצהריים ואחר הצהריים (מהשעה 14:30 בימים רביעי וחמישי, 13:00 ביום שישי ו-13:30 בשבת) ייערכו הגמרים וטקסי הענקות המדליות. באליפות ייערכו כל המקצים המוכרים האישיים של אופני המסלול: הספרינט, קיירין, סקראץ', אלימינציה, נקודות וכו' ויוענקו למעלה מ-50 תארי אלוף ואלופת ישראל בקטגוריות הגיל והמקצים השונים.

בין הבכירים שנראה על המסלול יהיה מיכאל יעקבלב, שעשה היסטוריה רק בשבוע שעבר עם מדליית הכסף בתחרות גביע האומות בקהיר במקצה הספרינט, ומוקדם יותר השנה סיים במקום הרביעי באליפות אירופה, גם כן הישג שיא לרוכב ישראלי. מלבד היותו הפייבוריט הברור לזכייה בתואר, הוא גם ישאף לקבוע שיא מסלול במרוץ ל-200 מטרים.

מלבד יעקבלב, יתחרו גם רותם טנא, שסיים במקום החמישי באליפות העולם במרוץ האלימינציה, אורי בש, שסיימה במקום השלישי באליפות אירופה לנערות, וכן שאר חברי וחברות נבחרת ישראל. כזכור, מעולם לא זכתה ישראל לייצוג במשחקים האולימפיים באופני המסלול, אולם הפעם, בפריז 2024, הסיכוי גבוה מתמיד ונראה ריאלי לחלוטין, בהתחשב בהישגים האחרונים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג