אליפות אירופה עד גיל 23 בטריאתלון: מקום 5 לשליחים של ישראל

הרביעייה שכללה את רן שגיב, הגר כהן כליף, שירה כץ ואיתמר אלסטר חתמה הופעה מוצלחת של הטריאתלטים הישראלים באליפות שננעלה באילת
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רביעיית השליחים של ישראל באליפות אירופה עד גיל 23 בטריאתלון באילת

אליפות אירופה עד גיל 23 בטריאתלון ננעלה היום (ראשון) באילת עם מקצה השליחים המעורב. מדובר בתחרות קבוצתית בהשתתפות שתי טריאתלטיות ושני טריאתלטים, שכל אחד מהם מבצע טריאתלון למרחק קצר. החל מהמשחקים האולימפיים הקרובים בטוקיו, המקצה הזה יהיה חלק מהתכנית האולימפית בנוסף לטריאתלון במרחק האולימפי.

יופי של פינאלה. מימין: איתמר אלסטר, רן שגיב, הגר כהן כליף ושירה כץ | צילום: ליאור כהן

אחרי ששניים מהנציגים הישראלים סיימו בטופ 10 ביום שבת (רן שגיב במקום הרביעי בגברים והגר כהן כליף במקום התשיעי בנשים) זינקה היום נבחרת השליחות והשליחים מול 10 נבחרות אחרות ועם הרבה מוטיבציה. בנבחרת הישראלית התחרו: רן שגיב, איתמר אלסטר, הגר כהן כליף ושירה כץ הצעירה שלא התחרתה במקצה היחידות ויום לפני כן זכתה באליפות ישראל לנוער בספרינט במסגרת טריאתלון אילת.

בסופו של דבר נבחרת השליחים סיימה במקום החמישי המכובד מתוך 11 נבחרות בזמן כולל של 1:07:17 שעה. איתמר אלסטר, שזינק שני ברביעייה הישראלית, קבע את הזמן המהיר ביותר מבין הטריאתלטים שזינקו יחד אתו. במקום הראשון סיימה הרביעייה של שוויץ, כאשר השוויצרים השלימו טריפל באליפות אחרי שקטפן את כל התארים. שוויץ הקדימה ממש על קו הסיום את הרביעייה הבריטית, כאשר ספרד סיימה במקום השלישי.

 

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג