אליפות אירופה בשחייה || קופלב: "מתרגשים להתחרות בישראל"

במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום סיפר נשיא התאחדות השחייה האירופית פאולו בארלי שהאליפות בוינגייט היא כבר אליפות של שיאים מבחינתו. השחיין ההונגרי לאזלו צ'ה בונה על תואר ביום ההולדת שלו בחמישי, פאלטיניירי האיטלקי חושב על ריו אבל רוצה זהב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מסיבת עיתונאים אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות
מסיבת עיתונאים אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות
Web

 

אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות תצא לדרך מחר (רביעי) במכון וינגייט. כל המשלחות כבר נמצאות כאן, ויו"ר התאחדות השחייה האירופית, פאולו בארלי, אמר במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה בצהריים שבאליפות הזאת יש מספר שיא של מדינות משתתפות, 48 מתוך 52 מדינות חברות בהתאחדות.

מסיבת עיתונאים לקראת אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות

הכל מוכן. משמאלף לאזלו צ'ה, פאולו בארלי, גרגוריו פאלטיניירי, מרים פיירברג, יהונתן קופלב וגיא ברנע | צילום: דני בורשבסקי

במסיבת העיתונאים בוינגייט השתתפו גם יו"ר איגוד השחייה שי שכנר, ראש עיריית נתניה מרים פיירברג, יו"ר הוועדה המארגנת נעם צבי, השחיינים הישראלים גיא ברנע ויהונתן קופלב, והשחיינים הכוכבים מחו"ל לאזלו צ'ה וגרגוריו פאלטיניירי.

יו"ר האיגוד שי שכנר התייחס לעובדה שרוב הנבחרות הגיעו עם השחיינים הטובים ביותר ביבשת, מה שמבטיח רמה גבוהה בתחרות שתתקיים בין הימים רביעי לראשון. "אין חזק לשחיינים מהמדינה לקבל חיבוק חזק מהשחיינים מאיורפה. הבריכה ערוכה לתחרות, הוועדה המארגנת השקיעה הרבה משאבים כלכליים וגם אנושיים ומחשבתיים וכך זה גם נראה שאנחנו עומדים במשימה". ראש עיריית נתניה מרים פיירברג הוסיפה: "אנחנו זוכים כל פעם לשבור שיא חדש וליצור מצב שמגיעים לכאן לנתניה לארועי ספורט, וזו עובדה שאנחנו גאים בה. אנשים צריכים לדעת שנושא השחייה הוא ערך חשוב. ביהדות אומרים שהאבא מצווה ללמוד את בנו תורה ושחייה".

לאזלו צ'ה שחיין הונגרי עם גרגוריו פאלטיניירי שחיין איטלקי

תמונה אחרונה עם השיער. לאזלו צ'ה (מימין) עם גרגוריו פאלטיניירי | צילום: דני בורשבסקי

לאזלו צ'ה ההונגרי הוא אחד השחיינים הטובים באירופה ובעולם בכלל. ביום חמישי הוא יחגוג 30 אבל ברקורד שלו יש בין השאר 28 מדליות זהב באליפויות אירופה בבריכות ארוכות וקצרות. במסיבת העיתונאים היה קצת קשה לזהות אותו, וצ'ה הסביר: "הערב אוריד את השיער מהראש ומכל הגוף ואז באמת ארגיש שאני עומד להשתתף באליפות אירופה. אני נמצא בכושר טוב, האימונים לתחרות הזאת היו טובים ואני אנסה לעשות את המקסימום שלי. צריך לזכור שכולנו נמצאים בהכנה לריו, אני באמת מאמין שתהיה תחרות טובה אבל אני מתכנן להגיע לשיא המהירות שלי בריו 2016 וכרגע אני בדרך לשם. אני אשחה בכל יום ואשתתף בכל משחי הפרפר וב-200 מעורב אישי, שם אנסה לקבוע זמן מהיר. ביום ההולדת שלי, אם אעלה לגמר ה-100 פרפר, אנסה לנצח אותו כדי להעניק לעצמי את המתנה הכי טובה שיכולה להיות".

גריגוריו פאלטיניירי האיטלקי, אלוף אירופה והעולם במשחה 1,500 חתירה, הסביר שגם הוא הגיע לכאן כדי לסמן עוד תחרות גדולה בדרך לריו 2016 שהיא המטרה האמיתית שלו ולשם הוא ינסה להגיע בכושר הטוב בחייו. "אנחנו בתקופה בעונה שבה אנחנו מתמקדים בריו. אולי אני לא בשיא הכושר שלי עכשיו, אבל אני אנסה לשחות הכי טוב שאני יכול וזו המטרה שלי, כי העונה עוד ארוכה. תחרויות כאלה הן מצוינות ועוד עם יריבים כאלה. אני מתכונן לריו ושוחה הרבה בתקופה הזאת, בין 16 ל-20 קילומטרים ביום. אני צריך לשחות עכשיו כמה שיותר".

גיא ברנע יהונתן קופלב שחיינים ישראלים

הרבה יותר מרגש לזכות במדליות בבית. גיא ברנע ויהונתן קופלב | צילום: דני בורשבסקי

בכל מקרה, יושב ראש הוועדה המארגנת נעם צבי, הבטיח לכל השחיינים שהבריכה בוינגייט היא אחת המהירות שהם ייפגשו, ואין ספק שמדובר במתכון לשיאים מכל הסוגים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג