אליסטר בראונלי עם ניצחון מספר 20 בסבב ה-WTS שהתקיים בלידס

הסיפור היום הוא של אליסטר בראונלי, טריאתלט עם שחייה, רכיבה וריצה ברמה הגבוהה ביותר בסבב, עם ניצחון נוסף בסבב - סיקור לפרטי פרטים של מקצה הגברים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סיקור מקצה הגברים

לא כל יום יוצא לספורטאי להתחרות על הבמה המרכזית בעיר מגוריו כשפוסטרים ענקיים מכסים את הבניינים לאורך מסלול הרכיבה וקהל מקומי עוטף את שולי מסלול הרכיבה לכל אורכו, בטח לא לשני ספורטאים. ג'וני ואליסטר בראונלי זכו לחוויה הזו והחליטו לנצל אותה עד תומה.

לסיכום מקצה הנשים – לחצו כאן

כרגיל ראינו את ריצ'רד ורגה מוביל את השחייה וגם יוצא ראשון יחד עם האחים בראונלי, ארון רוייל, חביאר גומז ואורליין רפאל. אליסטר יוצא לרכיבה עם רפאל ורוייל ומיד אחריו נמצא אחיו ג'וני עם גומז. אליסטר מפתיע את רוייל ומחליט לחכות לג'וני וברגע שהוא מגשר הם יוצאים לרכיבה ומשאירים את גומז וורגה לבד מאחור. רביעיית המובילים פותחים פער ודואגים להגדיל אותו מסיבוב לסיבוב. גומז וורגה "שנתקעו" בין המובילים לפלטון של כ-20 רודפים בסופו של דבר נבלעים בתוך הפלטון. הפער כבר גדל לשתי דקות וכבר די ברור כי האחים בראונלי יהיו על הפודיום היום.

הרביעייה יוצאת לריצה יחדיו ורפאל מיד נושר לאחור, רוייל מחזיק עוד דקה. האחים רצים זה לצד זה, הקהל האנגלי בטירוף מוחלט, אליסטר שמחזיק ב-19 ניצחונות סבב כל כך רוצה את הניצחון ה-20 שלו, בורח לג'וני ופותח פער של חצי דקה עליו. בינתיים, גומז שיצא לריצה קצת יותר משתי דקות לאחר המוביל, מתחיל לצמצם את הפער על רפאל שנמצא במקום הרביעי 20 שניות לפניו.

הסיפור היום הוא של אליסטר בראונלי, טריאתלט שלם (טוב אולי גם מושלם) עם שחייה, רכיבה וריצה ברמה הגבוהה ביותר בסבב, עם ניצחון מספר 20 בסבב, מאותת ומזכיר לנו איך נראה אלוף עולם שהוא גם אלוף אולימפי. ג'וני מסיים שני, רוייל שלישי וכצפוי גומז עוקף את רפאל ומסיים במקום הרביעי עם הריצה הטובה ביותר.

78496.1

תוצאות התחרות היום בלידס



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג