אלופי העולם בדרך לטריאתלון ישרוטל אילת

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ניר ברק

מסיבת העיתונאים לקראת טריאתלון ישרוטל ספורט קלאב אילת 2007, שנערכה בערב יום ראשון ברמה"ש, הייתה הצגת תכלית לתקשורת הישראלית לקראת הצפוי לקרות בסוף החודש באילת.

טריאתלון אילת 2007, הוא לא התחרות הבינלאומית הראשונה המתקיימת באילת, אך ללא ספק צפויה לקהל ולמשתתפים הרבים שיגיעו לעיר הדרומית חגיגת ספורט ברמה בינלאומית כזאת שלא נראתה במחוזותינו מעולם – כך לפחות לדברי מייקי כץ, מזכ"ל איגוד הטריאתלון.



מזכ"ל האיגוד מתדרך במסיבת העיתונאים

קרוב ל-1500 משתתפים צפויים לקחת חלק בתחרות קבוצות הגיל שתתקיים ביום שישי ה- 29 בחודש ולכל הדעות מדובר בכמות אדירה, בוודאי בקנה מידה ישראלי. נכון לסוף שנת 2007, רשומים באיגוד הטריאתלון מעל ל- 2000 חברים וכמדומני רק לפני שנים ספורות עוד ניסו באיגוד לגרד את ה- 1,000 חברים.

אך גולת הכותרת של טריאתלון ישרוטל אילת, היא ללא ספק תחרות הסבב העולמי של ה- ITU (איגוד הטריאתלון העולמי). בניגוד לשנים קודמות, התחרות השנה היא האחרונה בסבב העולמי לשנת 2007 ומהווה הזדמנות לספורטאי העילית העולמיים לצבור עוד נקודות בדרוג הכללי, לקדם את עצמם לקראת אולימפיאדת בייג'ין 2008 וכמובן לנסות לאסוף עוד כמה דולרים לחשבון הבנק שלהם.

שם המשחק הוא בעיקר כסף, אומר כץ. איגוד הטריאתלון העולמי מחלק בסוף השנה 250,000 דולר ל-5 הטריאתלטים הראשונים בעולם (גברים ונשים) ובנוסף סך הפרסים בתחרות באילת הוא עוד 50,000 $, כך שמי שיגיע לאילת ויקדם עצמו בדירוג הכללי, עשוי להגדיל את חשבון הבנק שלו בלא מעט דולרים. המרדף אחר הסכום הגדול, הוא זה שמנע בסופו של דבר את הגעתם של בכירי הטריאתלטים ממין זכר ומי שציפה לראות את כוכבי הטריאתלון העולמיים: חוויאר גומז הספרדי (ראשון בדירוג העולמי), סימון ויטפילד הקנדי, בראד קאלפלדט האוסטרלי או את הניוזילנדים דוקהרטי וגאמל, אלה לא יגיעו לאילת בעיקר משום שמקומם בדירוג הכללי השנתי כבר הובטח והם את הכסף הגדול כבר יקבלו. בכיר הטריאתלטים שכן יגיע לאילת הוא אלכסנדר ברוקנקוב מרוסיה, המדורג שישי בעולם אך גם ניצחון לא יקדם אותו בדירוג הכללי לשנה זאת מעבר למיקום השישי.

בזירה הנשית, מובטח קרב סוער יותר, בין מדליסטית הזהב מסידני, האוסטרית אלן קייט, הניוזילנדית סמנטה וורינר (שלישית בדירוג העולמי) האמרקאית שרה הסקינס (7 בעולם) ועוד שורה של ספורטאיות מהעשיריה הראשונה והשנייה בעולם.



את הנציגות הישראלית למקצה העילית, יובילו כמובן צמד האלתרמנים ובראשם דן אלתרמן המדורג 43 בעולם, שכבר השיג את הקריטריון העולמי לביג'ין (53 הראשונים בעולם) אך טרם השיג את הקריטריון של הוועד האולימפי הישראלי שהוא 20 הראשונים באליפות אירופה שתתקיים במאי 08, אור ברגר, יונתן מלכה, עופר ורד ואורי זילברמן – הבינלאומיים, ובנוסף להם עידן סנדק ושוקי סרויה שביקשו להצטרף למקצה העילית המכובד. בין הישראליות יאבקו על תואר אלופת ישראל נינה פקרמן, הלה מימון וגילי צוקרמן.

סופ"ש סוער צפוי לחובבי הטריאתלון בארץ ובעולם עם יומיים של תחרויות משובחות, ארגון תחרות לפי כל כללי הטקס הבינלאומיים וספורטאים מהשורה הראשונה.


גזבר האיגוד, מיכאל זיו, דיווח על השקעה כספית חסרת תקדים של קרוב לחצי מיליון דולר שהושגו בין היתר בזכות תמיכתם של נותני החסויות ובראשם מותג הרכב "סיאט", נותן החסות לליגת סיאט בטריאתלון, רשת מלונות ישרוטל, אקסלנס נשואה, נייקי ישראל, קבוצת האחים עופר וחברות נוספות המאמינות באיכות הקשר שבין ספורט ומותגים מסחריים בכלל.


כל הפרטים על טריאתלון ישרוטל אילת 2007


כל הפרטים על טראיתלון אילת – הסבב העולמי


אתר איגוד הטריאתלון העולמי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג