אלוף העולם לשעבר רוהאן דניס נעצר בחשד שהרג את אשתו

טרגדיה גדולה באוסטרליה, לאחר שהרוכב המעוטר דרס את אשתו, רוכבת העבר מליסה דניס הוסקינס, בסמוך לביתם. מותה נקבע זמן קצר לאחר מכן בבית החולים. נסיבות המקרה נבדקות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוהאן דניס אחרי הזכייה באליפות העולם | צילום: Granada, Wikimedia

אלוף העולם לשעבר באופניים רוהאן דניס האוסטרלי נעצר היום (ראשון) בחשד שהרג את אשתו, רוכבת האופניים המקצוענית לשעבר ואלופת עולם בעצמה, מליסה דניס (לשעבר מליסה הוסקינס). לפי הפרסום, דניס חשוד שדרס את אשתו בסמוך לביתם באדלייד, אוסטרליה, עם הטנדר המשפחתי.

לכתבות נוספות בנושא:
האזינו לפודקאסט: סיכום עונת 2023 באופני הכביש ומבט לעונה הבאה
ישראל פרמייר-טק מודל 2024. מה השתנה בקבוצה הישראלית?
על הדבש ועל העוקץ: ויסמה – ליס-א-בייק מתכוננת ל-2024

פרמדיקים הגיעו למקום האירוע לאחר שעדי ראייה דיווחו במוקד החירום על התקרית. הוסקינס פונתה במצב קשה לבית החולים, שם נקבע מותה. דניס נעצר זמן קצר לאחר מכן והואשם ב"גרימת מוות תוך נהיגה מסוכנת, נהיגה לא זהירה וסיכון חיים". הוא שוחרר בערבות וצפוי לעמוד למשפט בחודש מרץ.

נסיבות המקרה מעבר לכך נבדקות ואינן ברורות, אולם לפי דיווחים שונים ייתכן שדניס נהג תחת השפעה (אלכוהול או סמים) ולא מדובר בדריסה מכוונת, ולכן בכתב האישום לא מופיע סעיף של רצח או הריגה, אלא גרימת מוות תוך נהיגה מסוכנת.

מליסה דניס, שהייתה בת 32 במותה, הייתה רוכבת מעוטרת הן בכביש והן בוולודרום. היא הייתה אלופת העולם במרדף הקבוצתי, השתתפה במשחקים האולימפיים וניצחה במספר מרוצים במהלך הקריירה. היא פרשה בסוף 2017 ובשנה שלאחר מכן התחתנה עם רוהן דניס. לזוג שני ילדים.

רוהאן ומליסה דניס | צילום: אינסטגרם

רוהאן דניס בן 33 היה פעמיים אלוף העולם נגד השעון, ומדילסט הארד האולימפי מטוקיו 2020. הוא ניצח בקטעים בכל שלושת הגרנד טורים וזכה בשלל מרוצים לאורך השנים. הוא בילה את שתי העונות האחרונות שלו בקבוצת יומבו ויסמה, לפני שפרש מרכיבה בשנה שעברה. בעבר, דיבר דניס על בעיות מנטליות שחווה, כולל במהלך הטור דה פראנס, ושיתף כי בעיות אלו כמעט הובילו לגירושיו. כמו כן, סיפר על הפרעות אכילה מהן סבל במהלך הקריירה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג