אירוע לקידום מעמד המאמן נערך בכנסת: "המאמנים הם הבסיס"

מאמנות ומאמנים מענפים שונים הגיעו היום לירושלים לאירוע מיוחד שיזם ח"כ סימון דוידסון, ובו השתתף גם שר התרבות והספורט החדש מיקי זוהר. השר הבטיח: "בכוונתי לחזק את מעמד המאמנים והמאמנות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
הכנס בנושא קידום מעמד המאמן בכנסת | צילום: אלעד גוטמן

כנסת ישראל אירחה היום (שלישי) אירוע מיוחד לקידום מעמד המאמנת והמאמן. את האירוע ארגן ח"כ סימון דוידסון, מי שהיה בעצמו מאמן שחייה בעבר ויו"ר איגוד השחייה, ונכחו בו בין היתר שר התרבות והספורט הנכנס מיקי זוהר, יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, יו"ר הועד האולימפי יעל ארד וחברי כנסת מכל קצות הקשת הפוליטית.

לאירוע הוזמנו מספר מאמנות ומאמנים בכירים ממגוון ענפים שאף זכו לתעודות הוקרה, בהם מאמן נבחרת ישראל בשחייה לשעבר ד"ר לאוניד קאופמן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר דרור קשטן, מאמנת נבחרת ישראל בשחייה אמנותית סבטלנה בלכר, מאמן האתלטיקה רוגל נחום, מאמן הכדורסל אורן אהרוני, מאמן הכדורגל ניסים בכר ועוד. את הספורטאים ייצג בין היתר המתעמל האולימפי ואלוף אירופה אלכס שטילוב.

יעל ארד והשר מיקי זוהר | צילום: אלעד גוטמן

ח"כ סימון דוידסון אמר בדיון: "אם אנחנו רוצים לראות את נבחרת ישראל בעתיד מייצגת אותנו במונדיאל, עלינו להשקיע ולטפח מאמנים ומאמנות שיגדלו את הדור הבא. אני רואה את הספורט ככלי חינוכי שיכול להשפיע על שינוי המרקם החברתי במדינת ישראל בכלל המגזרים. במהלך הכנסת הקודמת השגתי תקציב של 4.5 מיליון ש"ח לטיפוח וקידום המאמנים. בתקציב הזה, מאמנים ומאמנות יצאו להשתלמויות בחו"ל ויוכלו ללמוד מהטובים ביותר, להביא לכאן מאמנים מובילים ולהוביל את הספורט הישראלי להישגים משמעותיים".

שר התרבות והספורט מיקי זוהר בירך על קיום האירוע בכנסת והוסיף: "בכוונתי לחזק את מעמד המאמנים והמאמנות שהם הבסיס להצמחת דורות של שחקנים חרוצים ומצוינים". במהלך הכנס, סיפר חה"כ דוידסון גם על מאמנו האישי – שמריהו נאבל ז"ל ועל המשמעות הגדולה שלו בחייו.

ד"ר ליאוניד קאופמן עם ח"כ סימון דוידסון ונציג איגוד השחייה נצר שומר שלום | צילום: אלעד גוטמן

שינו זוארץ, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "אני מברך על היוזמה, על ההכרה בחשיבות הדמות של המאמן/ת ומעל לכל על הנחישות לפעול יחד כדי להבטיח שמנועי הצמיחה האנושיים של הספורט הישראלי יזכו להתפתח כדי שיוכלו להמשיך לפתח. מאמנים הם אנשי חינוך מבחינתי, דמויות שחייבות לזכור תמיד מה הופקד בידיהם ולהיטיב לטפח עוד ועוד ספורטאים ובני אדם ראויים".

אלכס שטילוב, המתעמל האולימפי, לשעבר אלוף אירופה וזוכה מדליית ארד באליפות העולם: "אני שמח שהיום אני יכול לעשות שינויים בשטח ולהוביל את ענף ההתעמלות בעמותת בני הרצליה. אנחנו מעסיקים עשרות מאמנים ומאמנות, רובם מאמנים צעירים שחולמים להגיע גם למשחקים האולימפיים, ואני בטוח שעם כל השינויים שאתם ואנחנו נעשה, כולנו נצליח".

ח"כ סימון דוידסון עם יו"ר איגוד האתלטיקה עמי ברן ורוגל נחום | צילום: אלעד גוטמן

ח"כ סימון דוידסון עם המאמנת סבטלנה בלכר | צילום: אלעד גוטמן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג