אימוני סייקלו-קרוס תחרותיים בישראל

אימוני "סייקלו-קרוס" מאפשרים לרוכבים צעירים לפתח קשת מיומנויות רחבה והתמודדות עם מטלות מגוונות בתחום הספורט. מאמן האופניים, נתי ים, מספר על ענף פופולארי מאוד בעולם כבר קרוב למאה שנים   
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


אימוני "סייקלו-קרוס" מאפשרים לרוכבים צעירים לפתח קשת מיומנויות רחבה והתמודדות עם מטלות מגוונות בתחום הספורט. מאמן האופניים, נתי ים, מספר על ענף פופולארי מאוד בעולם כבר קרוב למאה שנים   

מאת:נתי ים


סייקלו-קרוס, אחד מענפי האופניים היותר פופולארים באירופה וארה"ב הינו ענף עתיק ביותר שימיו ושורשיו נעוצים אי שם בתחילת המאה הקודמת, קרוב לתחילת תחרויות אופני הכביש. האירופאים חיפשו דרך להמשיך להתאמן ולהתחרות במהלך חודשי החורף הארוכים, הם חיברו את הריצה, משקל האופניים (כהתנגדות) והצורך בשינוי קצב דחופים לשיפור היכולות האירוביות וכך יצרו את ה"סייקלו-קרוס".

מניסיוני, אימוני "סייקלו-קרוס" מאפשרים לרוכבים צעירים לפתח קשת מיומנויות רחבה מאוד והתמודדות עם מטלות מגוונות החל במיומנויות טכניות בסיסיות של התחברות/ניתוק מהאופניים, שליטה טכנית בתנאי אחיזה משתנים במהירות, מיומנויות פיזיולוגיות באיכות גבוהה, ועד מיומנויות תחרותיות של התמודדות עם מצבים טקטיים במסלול צפוף, והתמודדות מנטאלית מול מגוון דרישות שונות של יתרונות וחסרונות גופניים.

השנה, כבכל שנה ב- 14 השנים האחרונות, הוזמנו מספר קבוצות נוער מרחבי הארץ, לקחת חלק באימון "סייקלו-קרוס" תחרותי, ולאפשר לרוכבים הצעירים ובני משפחותיהם להנות ממסגרת תחרותית פתוחה, עממית וחברותית, ובמסלול שמאפשר צפייה במתחרים לכל אורכו. גם מזג האוויר הוזמן לתרום את חלקו, ושמש חורפית חיממה מסלול ספוג מים לאחר שבוע גשום במיוחד. אורחת הכבוד על המסלול היתה נוגה כורם, הרוכבת הבכירה ביותר של ישראל כיום, שניצלה את האימון לחימום טוב לקראת העונה הקרובה.

המסלול היה מגוון ביותר וכלל: מסלול ריצה, דשא, חול, בוץ, מכשולי מים, מכשולי מעבר, מדרגות, מחסומי קפיצות, פניות 180מעלות, ועוד. האימון כלל 3 מקצים בני 20 דק' מאמץ כל אחד כאשר בין מקצה נערים/נוער/בוגרים, קטגוריות הילדים השונות נהנו משתי הקפות תחרותיות על מסלול הבוגרים יותר.
הודות לחברת DAA ורשת חנויות "רוזן מינץ" נהנו המתחרים והמנצחים משלל פרסים בערך של כ- 100 שקל לרוכב, כהוקרה למאמץ, והערכה להשקעה. האימון הבא במסגרת הסבב יתקיים בכל מזג אוויר בשבת הקרובה באירוח קבוצת TEAM MIZGAV באולם הבית שלהם. 

תמונות / נתי ים



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג