איירונמן טקסס: אירנה מאזין סיימה שלישית בקטגוריה

אלופת ישראמן-נגב תפסה מקום בצמרת באליפות צפון אמריקה והשיגה את הסלוט לאליפות העולם בהוואי. קבעה זמן של 10:36:37 ש'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אירנה מאזין

אירנה מאזין, אלופת ישראמן נגב לנשים, התחרתה לפנות בוקר (ראשון) באיירונמן טקסס, התחרות השניה שלה השנה למרחק איש ברזל. המטרה של מאזין היתה להשיג את הסלוט לאליפות העולם בקונה שתתקיים באוקטובר 2015. מאזין סיימה בטקסס במקום השלישי בקטגוריה שלה (נשים גיל 40-44) בזמן של 10:36:37 שעות. יום לאחר מכן נערך טקס חלוקת הסלוטים לאליפות העולם, ושלוש הראשונות בקטגוריה כולל מאזין קיבלו אותו. 

אירנה מאזין סיימה שלישית באיירונמן טקסס

אירנה מאזין סיימה שלישית באיירונמן טקסס

מאזין, שכבר התחרתה בעבר בהוואי, פתחה את התחרות כהרגלה יותר מאחורה (לעומת יריבותיה בקטגוריה) וסיימה את קטע השחיה בן ה-3.8 קילומטרים בזמן של 1:25:33 שעה. באופניים היא צמצמה פערים ובזכות רכיבה בזמן של 5:20 שעות למרחק של 180 קילומטרים היא טיפסה בתום שני שלישים של התחרות מהמקום ה-42 בקטגוריה למקום החמישי. במרתון אותו היא רצה בזמן של 3:40:14 שעות היא עקפה עוד שתי מתחרות וסיימה בזמן של 10:36:37 שעות. שתי הראשונות בקטגוריה שלה, אליזבת ווטרסטראט האמריקאית וקימברלי פביאן הקנדית הקדימו אותה בחצי שעה, והאמריקאית הקדימה את הקנדית בשניה אחת בלבד.

עוד כתבות בנושא

אירנה מאזין על השילוב בין משפחה, קריירה ותחרויות איש ברזל 
סיכום טריאתלון תל אביב 
נינה פקרמן סיימה במקום ה-16 באיירונמן דרום אפריקה 

מאזין סיימה עוד תחרות מוצלחת בחו"ל, ואחרי שבקיץ 2014 סיימה במקום הרביעי בקטגוריה באליפות אירופה באיש ברזל, הפעם היא סיימה שלישית באליפות צפון אמריקה. חוץ מזה מאזין דורגה בטקסס במקום ה-25 מבין 651 נשים ובמקום ה-175 הכללי בתחרות.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג