איגוד השחייה ערך ערב גאלה חגיגי לסיכום העונה

בין המוזמנים היו בכירי השחיינים והשחייניות בישראל, כמו גם כלל מאמנות ומאמני אגודות השחייה ושותפים נוספים של האיגוד לדרך
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

איגוד השחייה בישראל ערך הערב (ראשון) ערב גאלה חגיגי, שנערך בבית משפחת מוליוב, הבעלים של חברת "ארנה". בין המוזמנים היו בכירי השחיינים והשחייניות בישראל, כמו גם כלל מאמנות ומאמני אגודות השחייה ושותפים נוספים של האיגוד לדרך.

מימין: מתן רודיטי, אנסטסיה גורבנקו ומיקי חליקה. ערב הגאלה | צילום: ארן הרשלג

במסגרת האירוע צוינו הישגי השנה של השחייה הישראלית, בהם הזכייה ההיסטורית של נבחרת השחייה האמנותית במדליית ארד באליפות אירופה, ההעפלה של נבחרת שליחים לגמר אולימפית, ההעפלה לגמר אולימפי וזכייה באליפות אירופה של אנסטסיה גורבנקו והמקום הרביעי בטוקיו של מתן רודיטי.

יו״ר איגוד השחייה מיקי חליקה נשא דברים ובירך: "זו הייתה שנה מלאת הישגים ושיאים חדשים, השחייה הישראלית השתפרה דרמטית ומכאן נרצה רק לשאוף גבוה יותר, ואפשר לחלום על מדליה אולימפית בפאריס 2024". עוד בנאומו הודה חליקה ליו"ר האיגוד היוצא ח"כ סימון דוידסון והעניק לו מגן הוקרה מאיגוד השחייה על פועלו למען הענף.

ח"כ סימון דוידסון אמר: "השחייה הישראלית זה דבר מאוד מאוד מיוחד. האנשים שנמצאים בעולם הזה מיוחדים, הילדים שצומחים איתנו באגודות אלה הילדים הכי טובים שיש. אין ילדים כאלה, ואני אומר את זה כל היום בכנסת ואמשיך להגיד. לכל השחייה הישראלית: אני באמת אוהב אתכם, אני נמצא בכנסת גם ובעיקר בשבילכם. אני רוצה להגיד לכולכם המון תודה. צריך אומץ כדי לעשות שינויים וזכיתי שיהיו לידי אנשים שחלמו יחד איתי ועדיין חולמים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג