איגוד הטריאתלון הכריז על תכנית תחרויות להמשך העונה

משבר הקורונה הוריד את המסך על עולם התחרויות בארץ ובעולם, הנה מה שמתוכנן לספורטאים שכמהים לחזור להתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

עולם התחרויות בארץ ובעולם עבר ועדיין עובר טלטלה עמוקה וספורטאים מקצועיים לצד ספורטאים חובבים, מוצאים את עצמם בעונה נטולת תחרויות כמעט, אשר מפחיתה גם את עצימות האימונים הכוללת שלהם. יש עדיין עננה לגבי קיום טריאתלונים שננעצו כרגע בלוח התחרויות השנתי, שכן קיום התחרויות תלוי באישור משרד הבריאות והמשטרה. "לוח התחרויות המלא שמתוכנן מכיל לא מעט תחרויות", נכתב בדף הפייסבוק של איגוד הטריאתלון, "אך חשוב לנו לציין שמניסיון העבר שיש סיכוי שיהיו שינויים בחלק מתאריכי התחרויות". הודעה זו שיצאה לידיעת הספורטאים מצביעה על אופק אפשרי, לצד האפשרות כי הל יכול להשתנות בהתאם למצב שיהיה בעתיד.

טריאתלון אילת | צילום: שרון מעוז

כרגע התחרות הקרובה ביותר היא טריאתלון אשקלון שמתוכנן להתקיים ביום שישי ה-19 ביוני והאיגוד הודיע כי עקב המגבלה הכמותית המוכתבת להם, הרישום לתחרות תתבצע בשיטת "כל הקודם זוכה". בפועל הדבר אומר, כי תהיה הקצאה שוויונית לקבוצות הגיל והמלצתם היא כי כדאי להירשם לתחרות במהרה. סייג נוסף שמוסיפים שם הוא, כי עם מילוי המכסה שהוקצתה, תהיה רשימת המתנה וגם היא על פי "כל הקודם זוכה".

באיגוד טוענים כי לוח התחרויות פורסם מוקדם מהרגיל וזאת על מנת לאפשר לספורטאים ולמאמנים להתכונן מבעוד מועד לקראת עונת הסתיו. חשוב להבין, כי בשל התפרצות נגיף הקורונה, נאלצו באיגוד לגבש תכנית שהעבירה תחרויות לחלק השני של העונה. תחרות נוספת שנעשה מאמץ ומחשבה להוציא לפועל, היא תחרות טריאתלון הילדים שמתוכנן ל-27 ביוני, אך רק בשבוע הבא יעדכנו שם אם היא תצא בסוף לפועל וזאת בשל הצורך באישור המשטרה. בשתי התחרויות הללו ניתנה עדיפות לחברי האיגוד שחידשו חברות לשנה זו ומי שלא רכש חברות יאלץ לעבור לרשימת ההמתנה על בסיס מקום פנוי במידה ותהיה.

להלן התחרויות המתוכננות כפי שפורסם באתר איגוד הטריאתלון:
1. אקוותלון חיפה – תפתח את עונת הסתיו
2. טריאתלון ראשל"צ (בוגרים) – תתקיים בספטמבר
3. טריאתלון אשקלון – אליפות ישראל בספרינט, השנה יתקיימו שתי תחרויות באשקלון
4. טריאתלון ראשל"צ – טריאתלון ילדים שיתקיים בשיתוף קבוצת גולדן טרי וקבוצת סוהו
5. טריאתלון נתניה
6. טריאתלון הילדים בנס ציונה
7. טריאתלון הילדים בכפר סבא
8. טריאתלון אשדוד
9. טריאתלון הילדים ברעננה
10. טריאתלון גן שמואל
11. אקוותלון עמק חפר
12. טריאתלון תל אביב – התחרות עוברת לסתיו באופן חד פעמי
13. אליפות ישראל בטריאתלון אילת



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג