איבריה של המאמנת טלי פינק הושתלו בארבעה חולים

טלי פינק נפטרה לאחר שנפצעה קשה מפגיעת משאית בעת רכיבת אימון שגרתית; איבריה נתרמו להצלתם של ארבעה חולים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לאחר מותה של המאמנת טלי פינק ביום שני בשבוע שעבר, הושתלו איבריה בארבעה חולים בבית חולים בילינסון והדסה. לשוונג נודע כי האיברים הושתלו בגופם של שתי נשים ושני גברים, וכי האיברים שהושתלו הם: כבד, שתי כליות ושתי ריאות. כזכור, המאמנת טלי פינק, 43, נפצעה ביום חמישי ה-28 באפריל, ממשאית בזמן רכיבה על כביש 40 לכיוון דרום בסמוך למושב אחיסמך.

טלי פינק

איבאיה הושתלו בגופם של שתי נשים ושני גברים. טלי פינק

ממד"א נמסר באותו יום כי פינק נמצאה בשולי הכביש מחוסרת הכרה עם פגיעה רב-מערכתית והיא קיבלה טיפול הכולל הרדמה והנשמה לפני שפונתה להמשך טיפול בבית חולים אסף הרופא. לאחר הגעתה לבית החולים נעשה מאמץ לייצב את מצבה, אך נמסר כי היא הגיעה במצב אנוש עם חשש לחייה. פינק עשתה בשנת 2005 קורס מאמנים לכושר גופני ובריאות במכון וינגייט ולפני שיצאה לדרך עצמאית, אימנה בקבוצת אנדיור. שנתיים לאחר מכן הוסיפה לקורות החיים שלה גם קורס מאמני טריאתלון. היא הפכה את התחביב שלה למקצוע והעבירה למתאמנים שלה מהידע שלה ונהגה לומר כי אורח חיים בריא הכולל פעילות גופנית, תזונה בריאה ואיזון בחיים, תורם לבריאות ולאושר של כל אדם.

הידיעה על פציעתה של טלי פינק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג