אורן אעידן ירוץ את מרתון ניו יורק למען ארגון שלוה: "זכות גדולה"

בפעם הראשונה בה ירוץ מרתון בחו"ל, בחר רץ המרחקים לעשות זאת תוך גיוס תרומות למטרה החשובה: "אעשה את הכל על מנת לסיים כמו גדול, ולו למען ילדי שלוה והארגון המדהים הזה". פרטים לתרומה בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אורן אעידן | צילום: פרטי

אורן אעידן רץ למרחקים ארוכים כבר לא מעט שנים כחלק מדרך חייו, כולל כמה ריצות מרתון בארץ. אלא שבמרתון ניו יורק הקרוב שייערך בחודש נובמבר, הוא החליט לרוץ לא רק בשביל עצמו, אלא למען מטרה חשובה אליה הוא מתחבר באופן אישי – עמותת שלוה המסייעת לילדים בעלי צרכים מיוחדים ולבני משפחותיהם.

"מאז שאני זוכר את עצמי יש לי חיבור לילדים ואנשים עם מוגבלויות, ובשנים האחרונות החיבור התעצם", מספר אעידן לשוונג: "זאת השנה השנייה שהפרויקט הזה יוצא לפועל. בשנה שעברה רצו לראשונה 60 רצים במרתון ניו יורק, רצים שהגיעו מארגון שלוה. אחד מהרצים הוא חבר בקבוצת הריצה שאני מתאמן בה בשגרה, הקליינמנס בעמק המעיינות.
ברגע ששמעתי מהחברה על הפרויקט הזה מאוד התחברתי והחלטתי שאני רוצה לקחת חלק".

איך זה בדיוק עובד?
"כל רץ, מעבר לריצת המרתון, מגייס תרומה של 30,000 ש"ח עבור ילדי שלוה. השנה צפויים לרוץ 115 רצים. כל סכום הכסף ילך נטו לטובת הילדים של שלוה. אפשר לתרום בפרויקט שפתחתי באתר JGive ואני מאוד נרגש מזה שחצינו כבר שליש מהיעד שהצבנו, זאת זכות גדולה".

למה התרומה תשמש?
"ארגון שלוה עוטף בכל יום, בכל שעה מאות ילדים ונותן להם מעטפת שלמה (ממליץ להיכנס לאתר של שלוה ולהתרשם מהעשייה שם). בשלב ראשון הייתי בסיור קטן בשלוה והתחברתי מאוד לארגון ולעשייה המבורכת בו. כל שקל שייתרם מאוד יעזור לילדים האלו".

למה בחרת לתרום דווקא דרך המרתון?
"מעל 10 שנים שאני בתוך העולם של הריצות הארוכות, הפסיכולוג הכי טוב שיכול להיות. בראייתי ריצה של מרתון שיש בה הכל מהכל (עליות, ירידות, משברים ובסיום תחושת ניצחון מדהימה..) מקבילה למה שעובר ילד עם מוגבלויות וכמובן בני משפחתו. בעיניי, יש חיבור ישיר בין השניים.

מרתון ניו יורק. מהגדולים בעולם | צילום: shutterstock

איך זה מרגיש לדעת שאתה רץ בשביל מטרה כזו?
"בשבילי זאת תהיה פעם ראשונה של לרוץ מרתון בחו"ל. מרתון ניו יורק נחשב ה-מרתון בעולם. להגשים חלום ולרוץ מרתון בניו יורק עם חליפת השגריר של ארגון שלוה זה משהו שקשה לתאר במילים. מאמין שלמרות הקושי והמשברים שצפויים לי במרתון אעשה את הכל על מנת לסיים כמו גדול ולו למען ילדי שלוה והארגון המדהים הזה".

על הארגון: ארגון שלוה מעניק שירות ללא עלות לכ-2,000 ילדים עם מוגבלויות שונות בשבוע, בתוכניות ייחודיות וטיפולים מגוונים מסביב לשעון, ללא כל תשלום. שלוה מטפל בילדים מגיל לידה ועד בגרות (עם תכניות מותאמות לתינוקות בני יומם ועד בוגרים עם מוגבלויות שנהנים מתעסוקה, דיור, גיוס לצה"ל לחלקם, פנאי ועוד, כשבתווך כל הגילאים עם מעונות, גני שילוב, תכניות וחוגים מותאמים להם).

לעמוד התרומה של אורן אעידן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"אם אתה יותר מפחד להפסיד מאשר נרגש לנצח, אז זו הדרך הלא נכונה לגשת לתחרות", קייט קמפבל, שחיינית, אלופה אולימפית ושיאנית עולם


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג