אופני הרים || שלומי חיימי מנצח במרוץ חיפה הבינלאומי ה-7

אלוף ישראל באופני הרים, שלומי חיימי, נצח את תחרות אופני ההרים שהתקיימה בחיפה וגבר על אלוף לוקסמבורג ובכך הוסיף ניקוד חשוב לנבחרת ישראל בדרך למשחקים האולימפיים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שלומי חיימי אלוף ישראל באופני הרים, ניצח בשישי בתחרות אופני הרים בינלאומית שהתקיימה בחיפה וגבר על אלוף לוקסמבורג.

שלומי חיימי חיפה 17.4.15 קרדיט סיגמא אופניים

שלומי חיימי מנצח תחרות אופני הרים בחיפה | צילום: באדיבות סיגמא אופניים

כ-130 רוכבות ורוכבים לקחו חלק במרוץ אופני הרים בינלאומי ברמה C1 שהתקיים בחיפה. המרוץ אורגן על ידי עיריית חיפה ואיגוד האופניים על מסלול שאירח בשנת 2010 את אליפות אירופה. מקצה הגברים הוזנק ל-6 הקפות של 5 ק"מ, ואילו הנשים רכבו 5 הקפות.

בגברים, שלומי חיימי פתח חזק והוביל כבר בהקפה הראשונה מתוך 6 בפער קטן על אלוף לוקסמבורג כריסטיאן הלמיג. חיימי שמר על יתרונו לכל אורך התחרות וסיים ראשון בזמן של 1:19:55. הלמיג סיים במקום השני בזמן של 1:20:44. מאחור התנהל קרב על המקום השלישי בין גיא ניב ושני רוכבים מרומניה, לוסיאן לוגיגן ואלוף רומניה טודור אופראה שהשתתף במשחקים האולימפיים באתונה 2004. בסופו של דבר לוגיגן סיים במקום השלישי ואילו ניב הסתפק במקום הרביעי כשהוא מקדים את אופראה.

ניצחון בתחרות זו, מעניק לחיימי 60 נקודות לדירוג הבינלאומי, ואילו ניב צבר 25 נקודות נוספות. מדובר בתוספת ניקוד משמעותית עבור נבחרת ישראל בדרך להשגת הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בריו בשנה הבאה. בעקבות תוספת הניקוד צפויה הנבחרת לשמור על מקומה ה-21 בעולם, כאשר 23 המדינות הראשונות בתום הקמפיין ישלחו נציג לאולימפיאדה בריו.

"זה אחד המסלולים האהובים עליי ואני שמח לחזור אליו בכל שנה מחדש", אמר חיימי לאחר התחרות. "אני שמח על הביצוע של היום שהסתיים בניצחון חשוב נוסף עבורי ועבור הנבחרת האולימפית, ומודה לעיריית חיפה על תמיכה באירוע בפעם השביעית ברציפות"

בנשים ניצחה יובנה קרנוגוראץ מסרביה המדורגת 14 בעולם, שסיימה 5 הקפות בזמן של 1:23:11 שעות. הסרבית הקדימה את רותם גפינוביץ שסיימה במקום השני בזמן של 1:28:53 ואת נגה כורם שסיימה שלישית בזמן של 1:32:37. מגאן בלצר סיימה רביעית. גם בנשים נצבר ניקוד חשוב שיקדם את הרוכבות והנבחרת בדירוג הבינלאומי.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג