אופניים || שלומי חיימי צובר עוד ניקוד לדירוג העולמי

חיימי ממשיך לצבור ניקוד אישי וקבוצתי בתחרות גביע העולם שהתקיימה אמש באיטליה ועידכונים על הקבוצה הישראלית המקצוענית סייקלינג אקדמי שבימים אלו משתתפת בטור בארצות הברית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רוכב אופני ההרים, שלומי חיימי, סיים אמש בתחרות גביע העולם שהתקיימה בול די סולה באיטליה במקום ה-42 מתוך 110 משתתפים במקצה העילית גברים.

שלומי חיימי באליפות העולם באטליה  | צילום: Novus OMX

שלומי חיימי, סיים אמש בתחרות גביע העולם שהתקיימה בול די סולה באיטליה במקום ה-42 | צילום: Novus OMX

חיימי צבר 26 נקודות לדירוגו העולמי האישי וכמובן לדירוגה של נבחרת ישראל באופני הרים. את התחרות ניצח השוויצרי נינו שורטר שסיים 7 הקפות בנות 4.1 ק"מ כל אחת, בזמן של 1:27:38 שעות. חיימי סיים בפער של 6:43 דקות מהמנצח.

גיא ניב רשם תוצאה יפה והצליח לקבוע בהזדמנות האחרונה את הקריטריון לאליפות העולם שתתקיים בעוד פחות משבועיים באנדורה כשסיים גם הוא במקום ה-42 מבין 118 משתתפים, במקצה לגברים מתחת לגיל 23. ניב פתח חזק ושמר על מיקום בין ה-30 הראשונים לאורך מרבית המרוץ אך איבד מיקום בשתי ההקפות האחרונות מבין שש וסיים במקום ה-42 בפיגור של 8:56 דקות מהמנצח, הבריטי גרנט פרגוסון. רונן אליס וגיא זסלר סיימו במקומות 83 ו-88 בהתאמה, ואילו עומר שובי לא סיים את התחרות עקב נפילה. שובי שבר את עצם הבריח וייאלץ להיעדר ככל הנראה מאליפות העולם. 90 הנקודות שצבר פרגוסון לדירוג הנבחרות האולימפי בזכות ניצחונו מצמצמים את הפער של ישראל על בריטניה ל-61 נקודות בלבד.

את השבוע הקרוב תקדיש נבחרת ההרים לאימוני חידוד והכנות אחרונות לקראת הנסיעה בסוף השבוע לאליפות העולם.

קבוצת סייקלינג אקדמי, הקבוצה המקצוענית הישראלית הראשונה באופני כביש, משתתפת בימים אלה ב-US Pro Challenge בארה"ב. המרוץ נמשך על פני שבעה ימים וכולל טיפוסים לפסגות בגובה מעל 3,700 מטרים מעל פני הים. משתתפות בו 16 קבוצות מקצועניות, בהן 4 בדרג הראשון אשר השתתפו בחודש שעבר בטור דה פרנס. היום יתקיים הקטע האחרון של המרוץ באזור דנבר. מבין 3 הישראלים בהרכב הקבוצה רק יואב בר הצליח לעמוד במגבלת הזמן של הקטעים הקודמים, וצפוי לסיים את הטור. טרם הקטע האחרון שיתקיים הלילה (שעון ישראל) הוא מדורג במקום ה-103 מבין 122 רוכבים שזינקו לטור. גיא גבאי וגיא שגיב לא עמדו במגבלת הזמן בקטעים הקודמים.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג