אווה פביאן וזיו כהן אלופי ישראל במים פתוחים ל-3 ק"מ

תחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים נפתחה הבוקר (חמישי) באילת עם אליפות ישראל במשחה ל-3 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
זינוק הגברים בתחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים באילת | צילום: פטריסיה בן עזרא, באדיבות איגוד השחייה

תחרות הסבב העולמי בשחייה במים פתוחים נפתחה הבוקר (חמישי) באילת עם אליפות ישראל במשחה ל-3 ק"מ. בתום שני משחים מותחים ומרתקים, אווה פביאן וזיו כהן הוכתרו כאלופי ישראל. עבור אווה מדובר בזכייה שנייה ברציפות בתואר, בעוד לזיו זו הפעם הראשונה בקריירה כאלוף ישראל לבוגרים במים פתוחים.

המשחה נערך בחוף הדתיים באילת בתנאי ים מעולים, כאשר אצל הגברים היית קבוצת בריחה של שישה שחיינים כבר בתחילת המשחה, אותה הוביל מאור גורלניק מהפועל בת ים וזיו כהן ויונתן אחדות מהפועל ירושלים מיד אחריו. באמצע ההקפה השנייה כהן פתח מבערים ועלה למקום הראשון, אותו לא איבד עד לנגיעה בזמן של 34:44.6 דקות. יונתן אחדות סיים שני, 12.3 שניות אחריו, ומאור גורלניק שלישי 16.2 שניות אחרי המנצח.

אצל הנשים גם כן הייתה קבוצת בריחה מהפתיחה, שכללה שלוש שחייניות. אלופת העולם לשעבר אווה פביאן מהפועל בית שמש הייתה זו שנטלה את ההובלה ולא שמטה אותה עד הסיום, עם זמן של 36:34 דקות, אורין גבלן מהפועל עירוני הוד השרון לא נתנה לא לברוח וסיימה שנייה 6.6 שניות אחריה ועומר שורץ ממכבי קרית ביאליק שלישית עם 36:5 דקות.

יונתן אחדות הוא גם זה שהוכתר כאלוף הנוער לגיל 19-18, לפני טל יהודה (הפועל כפ"ס בית ברל) וירון מנטין (מכבי וייסגל), לגיל 17-16 גורלניק זכה בזהב, לפני דניאל רבינוביץ (הפועל בת ים) ועדן פלורס פרטין (הפועל עמק יזרעאל). אצל הקדטים עד גיל 15 יותם ורשבסקי (הפועל כפ"ס בית ברל) הוכתר כמנצח, לפני חברו לאגודה אשכול מזור ואלן טרייבוך (מכבי וייסגל)

אצל הנערות אורין גבלן זכתה בזהב לגילאי 19-18, לפני בקי פוזדנר (הפועל בת ים) ועדן גולדנברג (הפועל כפ"ס בית ברל). בגיל 17-16 ניצחה עומר שורץ, לפני אופק אדיר (הפועל בת ים) ותמר דלמונטה (הפועל ירושלים) ובקדטיות זכתה בזהב אמילי סיבייץ' (הפועל ירושלים) לפני נועה ברדרן (בני הרצליה) ואמילי גולוס (TLV SWIM).

מחר תיערך תחרות השליחים ל-4×1.5 ק"מ, הן לאליפות ישראל לאגודות, והן כחלק מהסבב העולמי, בו תהיה הזדמנות ראשונה לראות את טובות וטובי השחיינים בעולם נאבקים על הפודיום עבור הנבחרות שלהם. בשבת ייערך רגע השיא של הסבב עם המשחה ל-10 ק"מ.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג