אבישג טורק חצתה פעמיים את הכנרת מרחק 41 ק"מ

שחיינית המים הפתוחים זינקה לאתגר האולטרה מרתון בכנרת בשחיית לילה ויצאה מהמים רק לאחר יותר מ-15 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שחיינית המים הפתוחים אבישג טורק מציבה מטרות לעצמה על בסיס שנתי ומבצעת אותן. הפעם היה זה תורה של הכנרת להיכנס לטבלת ההישגים שלה וזאת לאחר שחצתה אותה פעמיים וגמעה מרחק מצטבר של 41 ק"מ בזמן של 15:25 שעות. כזכור בשנת 2019 השלימה את אתגר "שלושת הכתרים" לאחר שחצתה את תעלת לה מאנש, אתגר קטלינה והקפת האי מנהטן, ובכך הפכה להיות השחיינית הישראלית הראשונה שעשתה זאת.

אתגר אולטרה מרתון בשחייה. טורק בכנרת השבוע | צילום: פבריס באר-גבל

טורק זינקה לאתגר בכנרת בשחיית לילה כבר בשעה שלוש ועשרה ביום שלישי (13 באפריל) כאשר הטמפרטורות בחוץ ובמים היו 10/19 מעלות. המשחה התנהל מחופי הצפון של הכנרת אל עבר החוף הדרומי בחוף צמח אליו הגיעה לאחר כשבע שעות בשעה עשר וארבע עשרה דקות בבוקר. מכאן התחיל המסע שלה בחזרה אל החוף הצפוני כשמלוות אותה בתחילה רוחות מערביות ולאחר מכן רוחות צפוניות. ככל שהתקדמה שחתה כנגד גלי סוול עד שחתרה למגע בצד הצפוני בשעה שש שלושים וחמש בערב. המשחה המורכב בוצע בחסות עמותת "שחיית מרתון גליל", אשר מטרתה קידום שחיית המרתון בישראל, ליווי ואישור משחי מרתון המבוצעים בארץ על ידי שחייני מים פתוחים מהארץ ומכל העולם.

זינקה לשחיית לילה וסיימה לקראת ערב. טורק במהלך המשחה | צילום: פבריס באר-גבל

לפני כשנתיים היא החליטה, כחלק מהאימונים להקפת האי מנהטן, לחצות את הכנרת מדרום לצפון (מרחק של 20.5 קילומטרים) ועשתה זאת בפעם העשירית – יותר מכל שחיין אחר בארץ או בעולם. "אפשר להגיד שאני שיאנית עולם", אמרה אז בראיון לשוונג בתום המשחה. במשחה הזה היא הצליחה בפעם הראשונה עבורה לרדת מ-6 שעות לאחר שעשתה זאת ב-5:50 שעות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג