תמר שטיינברג זכתה במדליית זהב באליפות העולם לנוער בשייט

יום גדול לנבחרת ישראל בשייט באליפות העולם, לאחר שהגולשת הצעירה ניצחה את כל שיוטי התחרות בדרך למדלית זהב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
תמר שטיינברג על הפודיום באליפות העולם לנוער בשייט | צילום: איגוד השייט בישראל

אליפות העולם לנוער של World Sailing בהולנד הסתיימה בהצלחה גדולה לנבחרות השייט של ישראל. גולשת ה-IQ פויל, תמר שטיינברג ממועדון שדות ים, זכתה במדליית הזהב לאחר שניצחה את כל שיוטי התחרות בצורה משכנעת. השליטה של הגולשת הצעירה בתחרות הייתה מובהקת כל כך, שרק פסילה מוחלטת שלה ביום השיוטים האחרון הייתה מונעת ממנה את מדליית הזהב.

לשטיינברג, שתחגוג יום הולדת 16 בחודש הבא, זו אינה המדליה הראשונה באליפות העולם, לאחר שגם בשנה שעברה ניצחה את הקטגוריה בסוויפ (ניצחון של כל השיוטים בתחרות). בסוף התחרות אמרה הגולשת- "לפעמים, כשמסתכלים על התוצאות זה נראה קל, אבל לא היה שום דבר פשוט בתחרות הזו. התנאים היו מאוד לא יציבים והמתחרות נתנו פייט לאורך כל הדרך. זה רק הופך את הניצחון הזה להכי מתוק שיש".

"תמר עשויה מחומר של אלופים. כשמובילים בתחרות הלחץ תמיד עליך, אבל תמר הצליחה לשמור על יציבות ולא הורידה את המתח עד הרגע האחרון. עכשיו ממשיכים בעבודה לקראת התחרות הקרובה בשווייץ", אמר המאמן שלה דן ארנון.

גם צמד שייטי סירות ה-420, רוי לוי ואריאל גל, שזכו בשנה שעברה במדליית הארד, יכולים להיות מרוצים, לאחר שעמדו השנה על הפודיום עם מדליית הכסף. צמד השייטים הובילו לכל אורך התחרות, אך זינוק בעייתי לשיוט האחרון ולאחריו פסילה איפשרו לצוות האמריקאי לעקוף אותם ולזכות באליפות בהפרש של נקודה אחת בלבד.

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "איגוד השייט משקיע סכומי כסף גדולים בנוער. לאליפות העולם של World Sailing מגיעים נציג ונציגה מכל מדינה, ואלה השייטים הכי טובים שיש. אנחנו גאים בהישגים של הנבחרת שלנו. ברכות לאלופים ולמאמנים".

אליפות העולם של World Sailing היא אליפות הנוער הגדולה ביותר בשייט. היא כוללת מספר גדול של דגמים ואליה נשלחים הגולש או הגולשת הבכירים בלבד מכל מדינה בכל דגם.

עוד התחרו בתחרות: קייט פויל בנות- גל בוקר (6), IQ פויל בנים – דן קאופמן (מקום 8), לייזר רדיאל – יוגב אלקלעי (8), קייט פויל בנים – תל בסיק-תשתש (12), סירות 420 נשים – מעין הנדל ואמילי לוביו (15), לייזר רדיאל בנות – כנרת דהן (21).

את הנבחרת ליוו המאמנים ערן סלע (לייזר), דן ארנון (גלשנים וקייט) וים אמיר (420).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג