תחזית מזג האוויר הצפויה לכלל הרצים במרתון תל אביב

תחזית מזג האוויר הצפויה לכל המקצים במרתון תל אביב השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרושם הכללי הוא שבמרתון תל אביב מזג האוויר נוטה להיות חם באופן קיצוני, אך לפחות לגבי השנה נראה כי מזג האוויר יהיה חם אמנם אך לא חם מדי. אז מה צפוי ביום שישי הקרוב? הנה התחזית.

התחזית הצפויה לפי שעות מאתר weather.com

עוד כתבות בנושא 
מתי הכי נכון לעשות את העיסוי האחרון לפני המרתון?
ניתוח מסלול חצי המרתון בתל אביב
5 טיפים להתמודדות מנטלית במרתון הראשון

נכון להיום (רביעי), הטמפרטורה ביום שישי בבוקר בתל אביב בשעה 6:15 תהיה 13 מעלות עם זינוק המקצה הראשון של חצי המרתון ותגיע בשיאה ל-22 מעלות בשעה 12:00. לאורך כל היום יהיה נאה בדרך כלל אך עם טמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה וללא גשם. המלצת הלבוש היא להגיע עם בגדים קצרים ושכבה עליונה ארוכה אותה ניתן לשים בצד (לתרומה) עם הזינוק.

זינוק המרתון המלא בשעה 7:00 בבוקר יוזנק ב-13 מעלות והזינוקים של ה-10 ק"מ (זינוק ראשון ב-8:45) יהיו בטמפרטורה של 18 מעלות.

החל מהשעה 11:00 עד 12:00 בה יגיעו אחרוני המרתוניסטים לקו הסיום, הטמפרטורה תהיה 21 מעלות. כמו כן, צריך לקחת בחשבון שאם העננים לא יסתירו את השמש – זה ככל הנראה ירגיש קצת יותר חם.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג