תום מרמרלי ואנטונינה רזניקוב הם אלופי ישראל בחצי איש ברזל

אליפות ישראל נערכה במסגרת טריאתלון גן שמואל. אוהד סיני ואסף פורת השלימו את הפודיום אצל הגברים, הדס מזר סיימה שנייה בנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לתוצאות שלכם ~ לחצו כאן
לתמונות שוונג-תג מטריאתלון גן שמואל ~ לחצו לכאן


אליפות ישראל בטריאתלון למרחק חצי איש ברזל התקיימה אתמול (שבת) במסגרת טריאתלון גן שמואל. מדובר במרחקים של 1.9 ק"מ שחייה, 90 ק"מ רכיבה וריצת חצי מרתון (21.1 ק"מ). המרוץ הוזנק והסתיים בקיבוץ שדות ים, כשהרכיבה היתה צפונה על כביש החוף לכיוון עתלית.

חגיגת טריאתלון בשדות ים | צילום: מרק נומדר

עוד כתבות בנושא 
ליאור זך מאור מסכם את טריאתלון גן שמואל 
כך מתכוננים מנטלית ופיזית לליגת הטריאתלון לילדים 
גוסטב אידן ודניאלה ריף הם אלופי העולם בחצי איש ברזל 

תום מרמרלי, אחד מאנשי הברזל הבולטים בארץ בשנים האחרונות, היה המנצח בתחרות לגברים אחרי שסיים בזמן של 4:12:23 שעות, ולמעשה הוביל בכל חלקי התחרות. אוהד סיני, אחד ממשתתפי העילית הקבועים בישראמן, סיים במקום השני בזמן של 4:16:12 שע' וקבע את הזמן המהיר ביותר ברכיבה. אסף פורת, שמתאמן אצל אוהד סיני, סיים שלישי בזמן של 4:17:28 שע'.

אנטונינה רזניקוב, אשת הברזל הבכירה בישראל שמתחרה בעולם כמקצוענית, רשמה ניצחון נוסף באליפות ישראל והפעם סיימה בזמן של 4:24:44 שע'. היא הקדימה בקרוב ל-23 דקות את הדס מזר שסיימה במקום השני.

בטריאתלון למרחק אולימפי לגברים ניצח אסף כהן בזמן של 2:05:52 שע' והקדים את ירדן ברק (2:09:28 שע') כשערן לרנר סיים שלישי (2:10:51 שע'). אצל הנשים ניצחה ליאור כספי שקבעה 2:27:30 שע' והקדימה את שגית קאופמן (2:30:11 שע') ואת הילה כהן (2:31:38 שע').

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג