שערוריה: רוכב האופניים אנטוניו טיברי הרג חתול והושעה מקבוצתו

הרוכב האיטלקי שיחק עם רובה אוויר וירה בחתול של שכנו המכהן כשר התיירות של סן מרינו. הוא נשפט ונקנס וכעת זוכה לגינויים מפה לפה, כולל מתוך קבוצתו טרק-סגפרדו. הרוכב התנצל והודיע שיתרום לארגונים המסייעים לחתולי רחוב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אילוסטרציה | צילום: shutterstock

שערוריה בעולם האופניים. קבוצת טרק-סגפרדו השעתה את הרוכב האיטלקי אנטוניו טיברי, לאחר שירה בחתול והרג אותו. בנוסף, בית משפט בסן-מרינו קנס אותו ב-4,000 אירו.

טיברי בן ה-21, סיים השבוע שביעי בטור של איחוד האמירויות והיה אלוף עולם לנוער נגד השעון ב-2019. לאחרונה עבר לגור בסן מרינו, בשכנות לשר התיירות וראש המדינה לשעבר, פדריקו פדיני אמאטי – הבעלים של החתול המדובר.

על פי דיווח ב"קוריירה דלה סרה", טיברי התנסה עם רובה אוויר שקיבל לאחרונה, כיוון לראשו של החתול והרג אותו. "החתול לא הפריע לאף אחד. הוא היה איתנו הרבה זמן. בתי בת השלוש אוהבת אותו. לא הגיוני שהורגים חיית מחמד ומקבלים רק קנס", אמר השר לעיתון האיטלקי. "אני מעריך את זה שהוא הודה, אבל אנחנו לא צריכים לאפשר לאנשים כאלה מגורים כאן".

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Antonio Tiberi (@antonio.tiberi01)

לאחר פרסום המקרה הרוכב פרסם התנצלות באינסטגרם, וכתב כי לא התכוון להרוג את החיה. הוא הוסיף שמעשיו היו "ממש מטופשים ולא אחראיים", וכי הבין את חומרת המעשה רק בדיעבד. "אני מבין את הביקורת ומתנצל. בלי תירוצים ובלי אבל", כתב. הוא הודיע שיתרום חלק מכספי הזכייה שלו העונה לארגונים בסן מרינו שמסייעים לחתולי רחוב וכי בכוונתו גם למצוא ארגון להתנדב בו.

הקבוצה האמריקאית גילתה על המקרה רק לאחר המשפט והפרסום, והשעתה את הרוכב באופן מיידי, לשלושה שבועות בשלב ראשון. בקבוצה הוסיפו שיתרמו את משכורתו לארגונים למען בעלי חיים וכי הם שוקלים צעדי ענישה נוספים בהמשך.

"אנחנו מגנים בחריפות את המעשה הבלתי נסלח הזה, שמהווה הפרה בוטה של קוד ההתנהגות של הקבוצה", נכתב בהודעה שטרק פרסמה. בקבוצה הביעו אכזבה רבה מהתנהגותו של טיברי, ואמרו שיעבדו עם הרוכב כדי לוודא שירגיש חרטה על מעשיו וישפר את התנהגותו בעתיד. "הקבוצה שואפת לעזור לרוכבים להשתפר לא רק כספורטאים, אבל גם כגברים ונשים".

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"עוד יבוא יום בו לא אוכל לרוץ יותר. היום הוא לא היום הזה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג