שיא עולם מטורף לג'פרי קמוורור בחצי מרתון קופנהגן

על הדרך הצליח הרץ המחונן לשבור גם את שיא המסלול וגם שיא העולם ב-15 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שיא עולם חדש בחצי מרתון קופנהגן לרץ למרחקים ארוכים, ג'פרי קמוורור מקניה, שקיזז 22 שניות מהשיא והעמיד אותו כעת על 58:01 דק'. בנוסף לשיא העולם, שבר קמוורור בן ה-26, גם את שיא המסלול בו השתתפו 23 אלף רצים. באותה נשימה הצליח הרץ הקנייתי שרץ בקצב מדהים של 2:45 דק' לקילומטר, לשבור גם את שיא העולם ב-15 ק"מ לאחר שקבע זמן של 41:05 דק'.

צ פ ו | דקות הסיום

הספליטים שלו בריצה היו: 13:53 דק' ב-5 הקילומטרים הראשונים; 13:41 דק' ב-5 הקילומטרים המשלימים ל-10 ק"מ; 13:31 דק' ב-5 הקילומטרים המשלימים ל-15 ק"מ; 13:56 דק' ב-5 הקילומטרים המשלימים ל-20 ק"מ; את היתרה סיים ב-3:01 דק'.

צ פ ו | המרוץ מההתחלה ועד לשבירת השיא

לראשונה הוא פרץ לתודעה העולמית לאחר שכבר בגיל 19 בלבד היה כבר אלוף עולם בריצת שדה. לקמוורור ארבע מדליות זהב בהן זכה באליפות העולם בחצי מרתון ובארון הגביעים שלו גם ניצחון במרתון ניו יורק שם ניצח לפני שנתיים בתוצאה 2:10:53 שע'. בנוסף, קמוורור ידוע כחברו הטוב של אליוד קיפצ'וגה וכחברו לאימונים ושניהם יחדיו מתאמנים אצל פטריק סאנג בקפטגאט.

צילום: KassInternational



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אורן הגיב:

    רק אומר שאם הוא שבר שיא עולם, מיותר לציין ששבר את שיא המסלול…

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג