הטריאתלט שחר שגיב סיים 27 בלידס, רן שגיב סיים 5 במקסיקו

הטריאתלט הישראלי הבכיר היה די רחוק מהמובילים מהטופ העולמי, אבל הצליח להקדים את אלוף העולם. בצד השני של הגלובוס, אחיו הצעיר צבר ניקוד חשוב בדירוג האולימפי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב בטריאתלון ראשון לציון
שחר שגיב בטריאתלון ראשון לציון

סוף שבוע עמוס עבר על הטריאתלון הישראלי, ואחרי החגיגה המקומית במסגרת טריאתלון תל אביב התקיימו גם שתי תחרויות גדולות בחו"ל בהשתתפות שני הטריאתלטים הישראלים הבכירים בדירוג האולימפי – האחים שחר ורן שגיב.

השאיר מאחור את אלוף העולם. שחר שגיב | צילום: יוסי רובננקו

עוד כתבות בנושא 

רועי זוארץ ורז פרדוסו הם אלופי ישראל בטריאתלון 
שחר שגיב סיים עשירי באליפות אירופה בטריאתלון 
"ראיתי בטריאתלון הנשים שאני מסוגלת לדברים שלא תיארתי"

שחר שגיב התחרה בלידס שבאנגליה במסגרת הסבב העולמי, יחד עם סוללת הכוכבים הבינלאומית. הפעם, שחר שגיב סיים במקום ה-27 (מרחק אולימפי) בזמן של 1:47:42 שעה. שגיב יצא מהמים דקה אחרי הדבוקה המובילה, וזה גם היה המצב בקטע הרכיבה. אל הריצה ל-10 קילומטרים הוא יצא ביחד עם אלכס יי וילה גנס המהירים שהצליחו לברוח לו, ובסופו של דבר הוא יכול היה להתנחם בעובדה שהשאיר מאחוריו את אלוף העולם הספרדי מריו מולה.

מי שניצח בתחרות היה ג'ייקוב בירת'וויסל האוסטרלי, מדליסט הארד בסבב העולמי 2018, שחצה את קו הסיום אחרי 1:45:12 שע' והקדים ב-7 שניות את מתיו מקלרוי האמריקאי. חאבייר גומז נויה הספרדי סיים שלישי והוא סולל את דרכו הבטוחה להשתתפות במשחקים האולימפיים טוקיו 2020.

במקביל התקיימה בהואטולקו שבמקסיקו תחרות בסבב הגביע העולם בהשתתפות שני ישראלים, רן שגיב ואמיתי יונה. שגיב רשם את הישגו הטוב ביותר בתחרות במסגרת הסבב הזה כשסיים במקום החמישי בזמן של 55:28 דק' (מרחק ספרינט). בזכות ההישג הזה הוא צבר קרוב ל-293 נקודות בדירוג האולימפי שהעלו אותו לאזור המקום ה-70, כך שמבחינת הסימולציה נכון להיום יש לו מקום במשחקים האולימפיים בטוקיו יחד עם אחיו הבכור שחר.

מטפס בדירוג האולימפי. רן שגיב | צילום: יואב לביא

טיילר מיסלווצ'וק הקנדי ניצח בזמן של 55:04 דק' והקדים ב-7 שניות את מורגן פירסון האמריקאי. מנואל מסיאס הברזילאי סיים שלישי בזמן של 55:19 דק' ורן שגיב היה רחוק ממנו ב-9 שניות. הנציג הישראלי השני בתחרות, אמיתי יונה, סיים במקום השמיני בזמן של 55:34 דק' וגם הוא צבר ניקוד חשוב בדירוג האולימפי.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג