שחר שגיב: "מה שעשיתי הראה לי באמת שאני שייך לחבר'ה הגדולים"

ראיון מיוחד בשוונג עם הטריאתלט הישראלי שהגיע במקום התשיעי בתחרות סבב ה-WTS באדמונטון, קנדה: "אני ידעתי שאני מגיע בכושר מאוד טוב לתחרות"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אתמול (ראשון) זינק הטריאתלט שחר שגיב בשעה שתיים בצהריים שעון קנדה, (23:00 שעון ישראל), לתחרות בסבב ה-WTS באדמונטון שבקנדה. על קו הזינוק במקצה הספרינט עמדו 48 טריאתלטים ׁׁ(שניים לא סיימו) ובהם גם בכירים כמו: ג'ונתן בראונלי, מריו מולה וריצ'רד מורי, לתחרות האחרונה לפני אליפות העולם בקוזומל שתתקיים בשבוע הבא. נראה כי הטמפרטורה הנמוכה שנעה סביב ה-10 מעלות, הפתיעה לא מעט מהם וחלקם אף התחרה עם חליפות ארוכות, דבר שוודאי השפיע על התוצאה שלהם.

שחר שגיב טריאתלט ישראלי

"לא ציפיתי באמת לתוצאה כזאת". שחר שגיב

עוד כתבות בנושא
שחר שגיב בעקבות ההישג ההיסטורי: "אולי בטוקיו 2020 נהיה כבר שני טריאתלטים ישראלים"
הטריאתלט שחר שגיב מקום תשיעי בתחרות הסבב באדמונטון
סאמר קוק האמריקאית מפתיעה עם ניצחון בתחרות הסבב באדמונטון

שגיב בן ה-22, שרק לפני כחודשיים הגיע במקום השלישי באליפות אירופה עד גיל 23, נמצא עדיין בקנדה ואומר בראיון מיוחד לשוונג כי היתה זו חוויה בלתי רגילה. "אני ידעתי שאני מגיע בכושר מאוד טוב לתחרות". נראה שגם הוא הופתע מהתוצאה שלו לאחר שהגיע במקום התשיעי בזמן של 52:23 דק' בתחרות החשובה הזו, דבר שהעניק לו נקודות רבות והעלה אותו בדרוג של ה-WTS למקום ה-50 (WTS Ranking) וברשימת הניקוד של ה-ITU הוא ניצב כרגע במקום ה-85 (ITU Points List).

שגיב היה הטריאתלט ה-22 שיצא מהמים לאחר שסיים את קטע השחייה בזמן של 8:46 דק', בשטח ההחלפה שהה 1:03 דק' והיה הטריאתלט ה-19 שיצא לקטע האופניים, 29 שניות אחרי המוביל. את קטע האופניים סיים לאחר 26:45 דק' ואת ה-T2 עזב לאחר 25 שניות, מה שאפשר לו לצאת לריצה 8 שניות לאחר ג'ונתן בראונלי שניצח את התחרות לבסוף. בקטע הריצה ל-5 ק"מ, היתה לשגיב אפשרות לשפר את המיקום שלו. לאחר ההקפה הראשונה בראונלי הצליח ליצור פער של 14 שניות על מארי ומולה וארבעה רצים נוספים, ביניהם שגיב אשר היה ממוקם כעת במקום השביעי. את קו הסיום חצה שגיב כאמור במקום התשיעי, 44 שניות לאחר המנצח.

"לא ציפיתי באמת לתוצאה כזאת. האמת, באופן אישי הייתי מסתפק בסיום בטופ 20, אבל מה שעשיתי הראה לי באמת שאני שייך לחברה הגדולים ואני אחד מהם. כעת, לאחר התחרות אני עם הראש חזק לקוזומל לגראנדפיינל שם אני אתחרה בעילית". עוד הוא מוסיף כי במהלך התחרות הוא לא הרגיש את הגוף בגלל הקור. "זה היה טוב כי לא הרגשתי שכואב לי אז יכולתי לדחוף יותר חזק".

גברים

שגיב במקום התשיעי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג