שחר שגיב יתחרה מחר בסבב העולמי בטריאתלון באבו דאבי

הסבב העולמי ייצא לדרך ביום שישי באיחוד האמירויות בהשתתפות הטריאתלטים המובילים בעולם, ויימשך עד לאליפות העולם בשוויץ בסוף אוגוסט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביום שישי הקרוב (8 במארס) ייצא לדרך הסבב העולמי בטריאתלון לשנת 2019, שכולל את 9 התחרויות הגדולות ביותר של השנה שהאחרונה שבהן תהיה אליפות העולם שתתקיים בלוזאן שבשוויץ (31 באוגוסט). חלק מהמרוצים יהיו למרחק אולימפי וחלק למרחק הספרינט, כמו המרוץ הראשון שיתקיים בשישי באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, בו ישתתף גם הטריאתלט הישראלי הבכיר שחר שגיב.

ביום שישי הוא יפגוש את כל התותחים הכבדים. שחר שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

שגיב פתח את העונה הבינלאומית שלו כבר לפני שלושה שבועות כשסיים במקום השביעי בתחרות מסבב גביע העולם בקייפטאון שבדרום אפריקה. אחרי התחרות הזו, הוא טיפס למקום ה-21 בדירוג האולימפי למשחקי טוקיו 2020, מקום שממנו מגיעים ללא שום ספק להשתתפות במשחקים. המטרה של שגיב בעונה הקרובה תהיה כמובן לצבור כמה שיותר ניקוד כדי להבטיח את מקומו בטוקיו, וגם לנסות ולהיצמד כמה שיותר לטריאתלטים הטובים בעולם מולם הוא יתחרה לא מעט השנה.

באבו דאבי יפגוש שגיב כמעט את כל הטריאתלטים הטובים ביותר של 2018 כולל מריו מולה הספרדי שהוא אלוף העולם 3 פעמים ברציפות, סגנו הצרפתי וינסנט לואי שניצח לאחרונה בסבב ה"סופרליג" וג'ייק בירת'וויסל האוסטרלי שסיים שלישי בשנה שעברה. תהיה שם גם שלישיית הטריאתלטים הנורבגית: כריסטיאן בלומנפלט, קספר סטורנס וגוסטב אידן, שכל אחד מהם יכול להתמודד על מקום בפודיום. את בריטניה ייצג הכוכב העולה בן ה-20 אלכס יי, שניצח בגביע העולם בקייפטאון. עוד כמה שמות גדולים שיהיו שם: ריצ'ארד מארי והנרי סקומן הדרום אפריקאים, ויסנטה הרננדז ופרננדו אלאזרה הספרדים, האחים איגור ודימיטרי פוליאנסקי מרוסיה, אלוף אירופה הצרפתי פייר לה קור וז'ואו סילבה הפורטוגלי.

במקצה הספרינט לגברים יתחרו 55 טריאתלטים והוא ייצא לדרך ב-12:05 לפי שעון ישראל סיום שישי הקרוב.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג