רצי הסמטה הצעירים סיימו במקום ה-4 באליפות אירופה

אדיסו גואדה ואשטו וורקו סיימו במקומות 7 ו-8 באליפות עד גיל 20 בריצות שדה, הקבוצה הבוגרת סיימה במקום ה-13. בסיום הפגינו חברי הקבוצה את מחאתם נגד גירוש הפליטים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רצי הסמטה מפגינים נגד גירוש פליטים באליפות אירופה למועדונים בריצות שדה
רצי הסמטה מפגינים נגד גירוש פליטים באליפות אירופה למועדונים בריצות שדה

מועדון רצי הסמטה ייצג ביום ראשון את ישראל באליפות אירופה בריצות שדה למועדונים שהתקיימה בעיר מירה שבפורטוגל. בימים שבהם מעמדם של הפליטים בישראל מעורער, רשמו הרצים שחלקם פליטים הישג מכובד גם בתחרות הקבוצתית וגם בתחרות האישית.

המרוץ לגברים עד גיל 20 היה למרחק של 6.26 קילומטרים, ושני אתלטים מרצי הסמטה הצליחו לסיים בין 10 הראשונים. אדיסו גואדה בן ה-15 וחצי סיים במקום השביעי בזמן של 19:11 דק' כשהוא רחוק ב-31 שניות מהמנצח. אשטו וורקו סיים אחריו במקום השמיני בזמן של 19:12 דק'. יונתן קרמין סיים במקום ה-21 ודגו אבבה במקום ה-24.

בתחרות הקבוצתית מחברים את המיקומים של ארבעת הרצים הבכירים, כך שרצי הסמטה סיימו במקום הרביעי הקבוצתי עם 60 נקודות, 13 יותר מלמועדון הטורקי שסיים במקום השלישי. המועדון הספרדי פלאיס דה קסטליון ניצח עם 30 נקודות.

והיתה גם אמירה בסיום התחרות | צילום: באדיבות רותם גנוסר

בתחרות הקבוצתית לבוגרים סיימו רצי הסמטה במקום ה-13 מבין 22 מועדונים, כשאת התוצאה הטובה ביותר השיג ג'מאל עבדלמאג'י מוחמד שסיים במקום ה-30.

בסיום התחרות התארגנו חברי מועדון רצי הסמטה למחאה נגד הגירוש הצפוי של הפליטים, ונשאו שלט.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג