שת"פ בין איגוד האתלטיקה למרוצי שוונג

המרוצים שיקבלו תו תקן יהיו מדודים רשמית על ידי מודד מוסמך מטעם AIMS. הנה הסיבה מדוע כדאי וחשוב לרוץ במסלול מדוד כהלכה?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מכירים את התחושה הזאת שאתם חוצים את קו הסיום של מרוץ 10 ק"מ בזמן מצוין ואז מגלים שהמרחק שמופיע לכם על השעון הוא 9.98 ק"מ? זה לא מפתיע כשמדובר במרוץ שלא נמדד רשמית. למעשה, במרוצים שהם מדודים על ידי מודד מוסמך מטעם AIMS (ההתאחדות הבינלאומית למרוצי כביש) השעון שלכם בדרך כלל יראה מרחק גדול יותר.

מרוץ לוד 2016

הזדמנות מצוינת לשיא אישי. מרוץ לוד | צילום: צלמי שוונג

על מנת להפוך את המרוצים שחברת שוונג מפיקה למדויקים ומקצועיים יותר בנוף התחרויות בישראל ועל מנת שתדעו שרצתם במרוץ שנמדד נכון, הם יהיו בעלי תו תקן של איגוד האתלטיקה, מה שאומר שהם יהיו מדודים כהלכה. המדידה עם תו התקן תחל כבר ממרוץ לוד שיתקיים ביום שישי ה-31 במארס ותתקיים במרוצים הנבחרים שחברת שוונג מפיקה. ברמת הרצים המקצוענים, רק תוצאות שנקבעות במרוצים בעלי תו תקן יכולות להיות מוכרות כשיאים והכוונה היא שזו תהיה גם הגישה של הרצים החובבנים.

מדובר במהלך של איגוד האתלטיקה בישראל וחברת שוונג, שאחת המטרות היא מעורבות בגידול ובכמות המרוצים בארץ, ומתן מענה מקצועי צמוד למארגני ומפיקי מרוצים, תוך מתן רשת ביטחון משמעותית למשתתפים באירועים אלו, בין היתר במדידה רשמית ותקנית של מרחקי הריצה, במדידת זמנים מגובה בשעוני עצר ידניים ועוד.

מהות שיתוף הפעולה הנה לאגד את המרוצים המאורגנים על ידי שוונג תחת תו התקן של איגוד האתלטיקה. המשמעות היא שכל המרוצים אותם יוזמת, מפיקה ומוציאה לפועל חברת שוונג, יקבלו כאמור את אמות המידה המעוגנות בתו התקן של איגוד האתלטיקה. בין היתר ימדדו המרחקים של המרוצים הללו, תתקיים מדידה ידנית באמצעות שופטי איגוד האתלטיקה המוסמכים, במקביל למדידה המקובלת כיום (בסיוע צ'יפים), וכמובן יינתן ייעוץ מקצועי ככל שיידרש במרוצים הללו. מטרתו העיקרית של ההסכם ושיתוף הפעולה היא לשדרג מחד גיסא את המרוצים המאורגנים על ידי שוונג, ומאידך גיסא לחשוף את פעילות איגוד האתלטיקה לקהל רחב יותר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג