רועי גולדשטיין הודיע במפתיע על פרישה מרכיבה מקצוענית

אלוף ישראל פעמיים ברציפות רועי גולדשטיין פורש מרכיבת אופניים לאחר חמש שנים כמקצוען בסייקלינג אקדמי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"החלטתי להיפרד ממה שהיו החיים שלי במשך כעשר שנים. שנים במהלכן נגעתי בחלום אבל גם הגעתי להכרה עצמית שמיציתי את עצמי בתחום ואין לי במחסנית כדורים חדשים. החלטתי לחתוך ולא לגסוס במנהרה של פרידה מתסכלת ולעזוב בתנאים שלי ועם ההחלטה שלי״, אמר גולדשטיין היום בהודעה כאשר הודיע על פרישה מהענף. גולדשטיין כיהן במשך שנתיים ברציפות כאלוף ישראל באופני כביש ונטל חלק במאות מרוצים ברחבי העולם. הוא תושב משגב והבכור במשפחת רוכבים שגידלה עוד שני רוכבים שכרגע מתחרים בשורות הקבוצה הישראלית – פורש בגיל 26, גיל שנחשב צעיר פרישה עבור רוכבי אופניים.

רועי גולדשטיין | צילום: נועה ארנון

"קשה לי עם החלטתו כי הוא הרוכב הישראלי היחיד שהיה עמנו מהיום שהקמנו את הקבוצה לפני חמש שנים", סיפר רוני בר-און, אחד השותפים בסייקלינג אקדמי, "הוא לב לבה של הקבוצה הזו והוכיח זאת במאות מרוצים. אבל בשבועות האחרונים הוא התלבט ושיתף אותי בכנות רבה עד שבשלב אצלו ההחלטה לעבור לפרק הבא בחייו. אני ושותפי סילבן אדמס מעריכים אותו עמוקות ורואים בו מי שיעזור לפתח את דור הרוכבים הישראלים הבא". ברמה של וורלד טור הצענו לרועי להמשיך ולהתחרות אם כי לא רק במדי הקבוצה הבכירה", אמר בר-און.

"לא היה לו קל ברמות הגבוהות ביותר, אבל הוא הוכיח את עצמו כמקצוען ללא עוררין וכמי שמוכן להקריב הכל למען חבריו במרוצים. יש לנו הערכה גדולה כלפיו", אמר המנהל המקצועי של הקבוצה על גולדשטיין. "אלו היו שעות שלא יישכחו", אמר רועי. "אני לוקח איתי הרבה חוויות. אני מודה לאקדמי על ההזדמנות שניתנה לי", סיפר גולדשטיין על החוויות שלו כרוכב מקצועי בטור קליפורניה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אחד שמבין! הגיב:

    המחיר של זוגיות בגיל הזה כשאתה רוצה להיות מקצוען עלה לך בקריירה וחבל!

    1. גל מלמד הגיב:

      פשוט לא קורץ מנטאלית מהחומר הנכון להיות רוכב מקצוען. לאט או מהר מאוד רוכבים מבינים . רועי הבין. חבל שההסבר לא מספיק בוגר.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג