פרסום ראשון: מי ענקית חסות הספורט החדשה של מרתון סמסונג תל אביב?

אירוע הספורט הגדול ביותר בישראל מתחדש בשיתוף פעולה אסטרטגי עם אחת מחברות הספורט המובילות בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

משתתפי המקצים השונים של מרתון סמסונג תל אביב קיבלו בשנים האחרונות בערכות המשתתף שלהם חולצות של "אדידס" שהיתה אחת מנותנות החסות של אירוע הריצה הגדול בארץ. ביוני האחרון פרסמנו לראשונה בשוונג כי ב"אדידס" בחרו שלא להמשיך את הקשר עם מרתון סמסונג תל אביב. לשוונג נודע היום (ראשון) כי נותנת החסות החדשה בתחום הביגוד תהיה חברת "נייקי".

עוברים לחולצות של נייקי. מרתון "סמסונג" תל אביב | צילום: רונן טופלברג

מרתון סמסונג תל-אביב 2019, אירוע הספורט שנחשב הגדול ביותר בישראל, הכריז ברגעים אלו על  שיתוף פעולה חדש עם נייקי, אחת מחברות הספורט המובילות בעולם. החל משנה זו ייהנו המתחרים באירוע, מחולצת ריצה של המותג ומשלל הטבות נוספות.

"כחלק ממדיניות העירייה, אנו פועלים לקידום הספורט בעיר באמצעות מגוון רחב של פעולות ואירועים", מוטי אמברם, מנהל רשות הספורט בעיריית תל-אביב-יפו, "מרתון סמסונג תל אביב הוא אירוע הספורט הבולט והחשוב בעיר, בו משתתפים כ-40 אלף רצים בכל שנה. אנו מברכים על שיתוף הפעולה החדש עם חברת נייקי ובטוחים שהמשתתפים במרתון סמסונג תל אביב, הנחשב לאירוע הספורט הגדול בישראל, ייהנו מכך".

שחר הירש, מנכ"ל נייקי ישראל מוסר לשוונג: "נייקי מאמינה ביכולת של כל אחת ואחד להיות ספורטאי, תפקידנו כחברת הספורט המובילה בעולם, הוא לתת לספורטאים בכלל ולרצים בפרט את ההשראה והכלים לאתגר את עצמם ולפרוץ מחסומים אישיים.  אנו שמחים להיות שותף באירוע הריצה החשוב והגדול בישראל".

להרשמה לסובב כנרת 2018



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג