עומר שפירא ורועי גולדשטיין הם אלופי ישראל באופני כביש

עומר שפירא ורועי גולדשטיין זכו בתואר אלופת ואלוף ישראל באופני כביש באליפות שהתקיימה היום בפארק בריטניה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רועי גולדשטיין ועומר שפירא זכו בתואר אלופת ואלוף ישראל באופני כביש באליפות שהתקיימה היום (שבת) בפארק בריטניה.

שפירא היתה חלק מקבוצת בריחה שכללה את יתר המועמדות המובילות לניצחון, ארבע אלופות ישראל לשעבר: הרוכבת האולימפית שני בלוך-דוידוב, רותם גפינוביץ, פז בש מקבוצת והאלופה היוצאת מרים בר-און. החמישייה פתחה פער גדול מיתר הדבוקה ובהקפה האחרונה של המרוץ בן 4 ההקפות ניתן היה לראות שהמנצחת תצא מתוך דבוקת המובילות. שפירא לא המתינה לספרינט הסיום והתקיפה מספר קילומטרים לסיום. היא הצליחה לשמור על ההובלה ולחצות את קו הסיום לאחר 98 ק"מ בזמן של 2:52:50 שע'. במקקום השני הגיעה פז בש בפיגור של 23 שניות, ושלישית סיימה שני בלוך בפיגור 27 שניות. במקצה הנשים עילית רכבו מספר שיא של 17 רוכבות.

שפירא שסיימה לפני שבוע במקום השמיני בתחרות בינלאומית ברמה 1.1 באיטליה, תזנק השבוע לתחרות היוקרתית ביותר בסבב העולמי לנשים, הג'ירו ד'איטליה. היא תפגוש שוב את חברותיה לנבחרת במחנה אימונים שיתקיים בסוף יולי באיטליה, ובאליפות אירופה שתתקיים בדנמרק בתחילת אוגוסט.

במקצה הגברים זכה גולדשטיין מקבוצת סייקלינג אקדמי אשר שלטה במרוץ מן הפתיחה. הקבוצה שמרה על תואר האליפות משנה שעברה. רוכבי הקבוצה היו ביתרון מספרי בקבוצת בריחה שפתחה פער ניכר על הדבוקה, אולם החליטו להמתין לגולדשטיין אשר גישר אליהם. האלוף היוצא גיא שגיב היה בדבוקה המובילה בקילומטר האחרון, לצד גולדשטיין, אביב יחזקאל ואיתמר אינהורן, אולם אז סבל מתקר ומנפילה שלא אפשרה לו להתמודד בספרינט הסיום. אינהורן פתח ראשון את ספרינט הסיום, אולם לא הצליח לשמור על ההובלה ונעקף על ידי גולדשטיין, אשר חצה ראשון את קו הסיום לאחר 147 ק"מ בזמן של 3:52:35 שע'. אינהורן סיים בפיגור של שנייה אחת ויחזקאל השלים את הפודיום כשסיים שלישי בפיגור של 5 שניות. מרבית הרוכבים והרוכבות ייפגשו שוב בעוד כשבועיים למרוץ נגד השעון ומרוץ הכביש במסגרת המכביה ה-20.

צילומים: דני אסקרוב.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג