סיבוב נוסף: למרות הכל, אולטרה מרתון "סובב עמק" חוזר

חודש וחצי אחרי ההודעה על ביטול המרוץ ברמות מנשה, הודיעו המארגנים על קיומו עם שינויים קלים, כאשר מתחם המרוץ יוקם בסמוך לקיבוץ עין השופט, וקטעים חדשים יתווספו למסלולים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני חודש וחצי הודיעו מארגני אולטרה מרתון סובב עמק שהמרוץ לא יתקיים יותר, והבשורה אכזבה חברים רבים מקהילת רצי האולטרה מרתון בארץ, כמו גם רצים נוספים שפוקדים מדי שנה את המסלולים הקצרים יותר של המרוץ.

חוזרים לרמות מנשה. סובב עמק | צילום: אסף סלומון

עוד כתבות בנושא 
בסוף פברואר הודיעו על ביטול סובב עמק
מה ההבדלים המהותיים בין ריצת כביש לשטח?
מהי בכלל ריצת אולטרה מרתון?

שלשום (שני) במקביל לגל המתיחות של ה-1 באפריל שתקף את הרשת, הודיעו בעמוד הפייסבוק של סובב עמק שהמרוץ חוזר, אבל רוב האנשים שהגיבו שם היו בטוחים שמדובר במתיחה. בסופו של דבר הידיעה היא אמיתית, אולטרה מרתון סובב עמק אכן יתקיים ב-2019 בתאריכים 24-25 באוקטובר. הפעם יהיו בו גם שינויים.

בשנים עברו אולטרה מרתון סובב עמק נוהל בעיקר על ידי אנשי קיבוץ הזורע, שבסמוך לכניסה אליו הוקם מתחם הזינוק. החל מהמרוץ הקרוב, המתחם המרכזי יוקם בלב המועצה האזורית מגידו בין משולש הקיבוצים רמות מנשה, עין השופט ורמת השופט בשטח שנקרא "המרובע".

בהודעה של מארגני המרוץ נכתב ש"מסלול המרוץ יעבור בחלקו בשטחים המוכרים אך יש לא מעט קטעים חדשים, שילובי סינגלים ועליות מפנקות".

המקצים יישארו אותם המקצים למרחקים של 12, 21, 33, 66, 100, 133 ו-166 קילומטרים. ביום חמישי אמורה להיפתח באתר המרוץ ההרשמה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג