נשבר שיא העולם בחצי מרתון במקצה לנשים בלבד

פרס ג'פצ'ירצ'יר ניפצה את שיא העולם בחצי מרתון בתחרות בפראג בהשתתפות נשים בלבד, לאחר שקיזזה 35 שניות מהשיא הקודם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הרצה הקנייתית פרס ג'פצ'ירצ'יר ניפצה את השיא בחצי מרתון לנשים בתחרות שהתקיימה בפראג. ג'פצ'ירצ'יר בת ה-27 קבעה את התוצאה 1:05:34 שע' ובכך קיזזה 35 שניות מהשיא אותו החזיקה לנטסנט גודטה מאתיופיה שעמד על 1:06:11 שע'. יש לציין כי היה זה מרוץ בהשתתפות נשים בלבד ובמרוץ השתתפו 5 רצות עילית ועוד שתי מכתיבות קצב.

ג'פצ'ירצ'יר רצה כאמור עם מכתיבות קצב ונפרדה משאר הרצות כבר לאחר כ-20 דקות. לאחר 10 קילומטרים במרוץ התוצאה שלה הראתה 30:32 דק' ומכאן היא החלה להוריד קצבים ובכל זאת הצליחה לשבור את שיא העולם שהחזיק מעמד מ-2018.

"היה קשה לרוץ לבד" | צילום: באדיבות adidas

"אני כל כך מתרגשת ואני מרוצה מאוד מהתוצאה למרות שחשבתי שאוכל לקבוע תוצאה של 1:04:50 שע'", אמרה ג'פצ'ירצ'יר בסיום התחרות, "היה קשה לרוץ לבד ואם היו לי מכתיבי קצב טובים הייתי יכולה לרוץ 64 דקות". עבור ג'פצ'ירצ'יר  זו הפעם השנייה שהיא קובעת שיא עולם במרחק הזה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג