נבחרת ישראל באופני הרים נלחמת על מיקומה בדירוג העולמי

בעקבות תוצאות אליפות העולם באיטליה, נבחרת ישראל באופני הרים ירדה למקום ה-22 בדירוג העולמי ותאלץ להילחם ולהתחרות על מנת לשמור על מיקומה בין 23 הנבחרות בדירוג האולימפי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באליפות העולם באופני הרים שהתקיימה באנדורה, איטליה בסוף השבוע האחרון השתתפו חברי נבחרת ישראל במקצים השונים. בעקבות השיגי הנבחרת בתחרויות, היא צפויה לרדת למקום 22 בדירוג האולימפי שיתפרסם השבוע אך תמשיך להתחרות ולהאבק על מקומה.

שלומי חיימי אליפות עולם צילום Novus OMX

שלומי חיימי אליפות העולם באופני הרים באנדורה | צילום: Novus OMX

רותם ישי ושלומי חיימי סיימו במקומות 58 ו-62 בהתאמה מבין 107 משתתפים בתחרות שהתקיימה בשבת. בתחרות היה על המתמודדים לבצע שש הקפות באורך 4.2 ק"מ. הגשמים החזקים שירדו ביומיים האחרונים הפכו את המסלול לחלק ובוצי, והרוכבים נאלצו לעבור קטעים מסוימים ממנו בריצה. את התחרות ניצח מדליסט הכסף מאולימפיאדת לונדון 2012 השוויצרי נינו שורטר, שזכה בפעם הרביעית בתואר אלוף העולם. שורטר סיים את המרחק בזמן של 1:29:22 שעה, והקדים ב-10 שניות בלבד את האלוף האולימפי מאתונה ובייג'ין ז'וליאן אבסלון הצרפתי לאחר מרוץ צמוד. ישי סיים במקום ה-58 בזמן של 1:42:28, פיגור של 13:06 דקות, ואילו חיימי סיים במקום ה-62 בזמן של 1:43:58, פיגור של 14:36 דקות.

מוקדם יותר סיימה רותם גפינוביץ' במקום ה-54 מבין 56 רוכבות במקצה הנשים. אמש סיימו גיא זסלר וגיא ניב במקומות ה-60 וה-70 בהתאמה מבין 84 רוכבים במקצה לגברים מתחת לגיל 23. שלושתם לא עמדו במגבלת הזמן ולא סיימו את המרחק המלא. במקצה נוער בנות סיימה נעמה נוימן באליפות העולם הראשונה שלה במקום ה-24 מבין 44 משתתפות. את המרוץ ניצחה האיטלקיה מרטינה ברטה אשר סיימה 4 הקפות בזמן של 4.2 ק"מ בזמן של 1:08:40 שעה. נוימן סיימה בזמן של 1:22:22 שעה, פיגור של 13:42 דקות. זהו שיפור משמעותי לתוצאה שלה מאליפות אירופה לפני חודש וחצי, כאשר נותרה לה שנה נוספת בקטגוריית הנוער.

רוכבי הנבחרת יחזרו מחר לארץ וישתתפו בסבב תחרויות בינלאומיות בארץ ובחו"ל בשבועות הקרובים על מנת להיאבק על מקום בין 23 הנבחרות הראשונות בדירוג האולימפי, מקום אשר מהווה את הקריטריון הבינלאומי למשחקים האולימפיים בריו בשנה הבאה.

באופני כביש, קבוצת דינמו רייסינג הישראלית סיימה ביום חמישי את הטור של בולגריה, שהתקיים על פני חמישה ימים החל מיום ראשון. הטור, המתקיים במסגרת הסבב האירופי ומדורג ברמה 2.2, נמשך על פני כ-750 ק"מ וכלל טיפוסים לפסגות בגובה כ-1,300 מטרים מעל פני הים. בדירוג הכללי של הטור דורג דימה גרבובסקי במקום ה-15, ואילו רועי גולדשטיין ועומר גולדשטיין דורגו במקומות 48 ו-69 בהתאמה מבין 120 רוכבים שזינקו לטור. ההישג הבולט שייך דווקא לרועי גולדשטיין, אשר סיים את הקטע האחרון של הטור שהתקיים היום במקום ה-8. לאחר יום מנוחה אחד מחר, הקבוצה תזנק בשבת לטור של הים השחור, מרוץ בן יומיים המדורג גם הוא ברמה 2.2 בסבב האירופי.

צילום עמוד הבית: Novus OMX



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג