מקום שישי לטריאתלט שחר שגיב בגביע העולם במקסיקו

הישג זה מהווה את הישג השיא שלו בגביע העולם והעניק לו ניקוד אולימפי משמעותי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שחר שגיב (ארכיון) | צילום: אורי זילברמן

הטריאתלט שחר שגיב סיים תחרות נוספת והפעם בגביע העולם במקסיקו במקום השישי המצוין. שגיב סיים כאמור במקום השישי – 7 שניות אחרי המנצח מספרד. הישג זה מהווה את הישג השיא שלו בגביע העולם ואשר העניק לו ניקוד אולימפי משמעותי. בזכות הישג זה שחר קפץ 32 מקומות בדירוג העולמי והוא ממוקם כרגע במקום ה-66 וחשוב מכך במקום ה-10 בניקוד האולימפי לקראת פריז 2024.

בתחרות יצא שגיב מהים במקום ה-19 ובעזרת חילוף שני בתחרות ופתיחת תחרות חזקה במיוחד גישר במהירות על הדבוקה המובילה. מיד עם פתיחת הריצה מיקם את עצמו שגיב בחבורת החוד אשר כללה כעשרה ספורטאים. עם פתיחת הריצה שגיב מיקם את עצמו בחבורת החוד אשר כללה כעשרה ספורטאים. מאמנו של שחר ליאור כהן מסר, כי הוא הוזנק מתוך אמונה שלמה של הצוות לנצח את תחרות של גביע העולם ולאור זאת קיבל את היעדים לתחרות. "האמנתי באמונה שלמה שאנו יכולים לעמוד עם המנון התקווה בסוף התחרות. תקופת האימונים האחרונה בחום הישראלי אשר דומה לתנאי האקלים במקסיקו הוכיחו לצוות ולשחר שהוא לא נופל היום מאף אחד בסבב", מסר כהן.

"הריצה התנהלה כריצה טקטית, על אף בקשה מפורשת שלי ושל הצוות 'לא לשרוף גפרורים' בריצה", מסר שגיב, "עליתי קדימה לקדמת הדבוקה בריצה מספר פעמים וזאת בשל הצפיפות הרבה בדבוקה". לקראת סיום הריצה בעלייה האחרונה נעשה מהלך על ידי חמישה רצים אשר הצליחו להפריד את הדבוקה ובעזרת ירידה מהירה במיוחד הצליחו לנער את שגיב ולמנוע ממנו ניצחון אפשרי או מקום על הפודיום.

שחר ממשיך ממקסיקו לתחרות ה-WTCH במונטריאול, קנדה, אשר תתקיים בסוף השבוע הקרוב במהלך יום שישי ושבת. תחרות זו תהווה את אליפות העולם למרחק סופר ספרינט והיא תהיה דומה במיוחד למקצה ה"אלימניטור" של ליגת הסופרליג (מצ"ב פודקאסט בנושא).

גם הטריאתלט איתמר אשד סיים תחרות טובה לאחר שסיים במקום ה-26 וימריא עם שגיב לתחרות במונטריאול. בזכות הישג זה אשד נכנס לרשימה האולימפית והוא מדורג כרגע במקום ה-78. בנוסף לכך קבע אשד קריטריון ישראלי לאליפות אירופה במינכן (שתתקיים באוגוסט) ולאליפות העולם באבו דאבי (שתתקיים בנובמבר). טריאתלט נוסף שהתחרה הוא איתמר לבנון שסיים במקום ה-48 ואף נכנס לראשונה לרשימה האולימפית. רועי זוארץ שלא חש טוב בתחילת התחרות סיים במקום ה-57.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג