מסתמן: ניתן יהיה לעשות ספורט יחידני מעבר ל-100 מ'

תכנית מצומצמת של משרד הבריאות ליציאה מהסגר מתייחסת גם לספורט היחידני לבודדים - הנה הפרטים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
קורונה צילום: Image by PANKAJ YADAV from Pixabay

משבר הקורונה: כל העדכונים השוטפים בשוונג


"אסטרטגיית היציאה", אותו מושג חדש שלמדנו להכיר ולשנן בשבוע האחרון קורם עור וגידים והיום (חמישי) נראה שניצני ההחלטות הבשילו לכדי נייר עמדה אותה הגה משרד הבריאות. התכנית המוצעת מתפרסמת מיד לאחר הקמפיין של שוונג להחזרת הספורט היחידני. התכנית, כך נראה, תהיה מדורגת ותכיל שלושה שלבים החל מיום ראשון הבא ועד לאמצע חודש מאי. במשרד הבריאות ממליצים על מספר צעדים שאותם ניתן ליישם באופן מיידי לקראת היציאה ממשבר הקורונה. הפרטים נחשפו על ידי הכתבת קרן מרציאנו בחדשות 12.

כבר בשלב הראשון ישנה בשורה לקהל הספורטאים, כאשר על פי ההצעה שטרם אושרה, ניתן יהיה לעשות פעילות ספורטיבית יחידנית לבודדים או למשפחה גרעינית וזאת למרחק של עד 500 מטר ממקום המגורים (בניגוד ל-100 מטר המותר עד כה).

כמו כן, תחול חזרה לעבודה בהיקף של 30% מהעובדים, תוך הקפדה על כך שמי שיכול לעבוד מהבית ימשיך לעבוד מהבית.

בשלב הבא, כעבור שבועיים בתחילת מאי תתאפשר פעילות ספורטיבית בזוגות קבועים. מבחינת המשק תהיה העלאה ל-50% מהעובדים במקומות העבודה.

באמצע חודש מאי יחל השלב השלישי ובו תחל פתיחת חנויות, אך יש לציין כי בהצעה זו לא נכללים כלל אירועי ספורט, מרוצים, מופעי תרבות ואירועים בהם יש התקהלות גדולה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • איתיה הגיב:

    הצעה מגונה! אני חוזר על עמדתי שמי שמציע זאת, לא מבין את היתרונות של דרך חיים פעילה. לרוץ מרתון ב7 מ"ר, זאת באמת התעלות מיוחדת , בעיני,אולי עוד אתגר לספורט תחרותי. לא ספורט להמונים.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג